Tuesday, May 26, 2009

Perdagang tubuh isteri

Oleh Rudy Syareme Sheriffudin
am@hmetro.com.my


GEORGETOWN: Hanya kerana ingin hidup mewah, seorang suami tergamak bertindak sebagai bapa ayam melacurkan isterinya kepada pelanggan yang dahagakan seks tanpa mengira bangsa.

Lebih keji dan hina, lelaki tempatan berusia 40-an itu sendiri memilih beberapa hotel murah di sekitar bandar ini sebagai ‘port’ untuk memperdagangkan tubuh isterinya yang juga warga asing demi mendapatkan wang mudah.

Difahamkan, wanita berusia 28 tahun itu dikahwini lelaki terbabit sejak enam tahun lalu dan dikurniakan seorang anak.

Suaminya dipercayai sudah menjalankan kerja terkutuk itu sejak beberapa bulan lalu dengan menjadikan beberapa hotel murah yang disewakan atas namanya sebagai lokasi mengadakan pertemuan dengan pelanggan.

Perbuatan jijik lelaki itu terbongkar ketika sepasukan pegawai penguat kuasa Jabatan Agama Islam Pulau Pinang (Jaipp) mengadakan operasi cegah maksiat di sebuah hotel di Bukit Mertajam, baru-baru ini.

Ketika serbuan, wanita itu baru selesai memandikan pelanggannya, seorang lelaki bukan Islam tetapi belum sempat mengadakan hubungan seks berikutan penemuan sekeping kondom yang belum dibuka di atas katil.

Ketua Unit Operasi Jaipp, Khairul Azman Azizan, berkata ketika pemeriksaan di sebuah bilik, pegawai penguat kuasa agama menemui seorang wanita beragama Islam dengan seorang lelaki bukan Islam dalam sebuah bilik dengan hanya bertuala.

“Siasatan awal mendapati, wanita itu dipercayai melakukan aktiviti tidak bermoral dan turut mengaku sudah berkahwin dan suaminya berada di bilik bersebelahan.

Jaipp mulai curiga apabila mendapati dua bilik di hotel itu didaftarkan atas nama suami wanita itu sedangkan ketika pemeriksaan dilakukan si isteri berada bersama lelaki bukan Islam dalam keadaan hanya bertuala,”
katanya.

Beliau berkata, pihaknya turut menemui sebotol minyak pelincir, air ketum dan bungkusan daun kering termasuk beberapa potongan ayat al-Quran dipercayai ayat amalan yang digunakan sebagai azimat dalam bilik berkenaan.

Ketika disoal siasat, wanita itu mengaku mampu melayan sehingga enam pelanggan sehari dengan menyediakan perkhidmatan urut kepada pelanggan dengan bayaran RM50 seorang manakala perkhidmatan seks dikenakan bayaran RM100.

Katanya, wanita itu turut mengaku duit hasil bayaran urut yang diterima diberikan kepada suaminya.

Ini bermakna, mengikut perkiraan kasar, lelaki itu mampu mengaut kira-kira RM900 sehari atau RM27,000 sebulan jika isterinya melayan purata enam pelanggan sehari yang berkehendakkan khidmat urut dan seks selama 30 hari.

Operasi yang dijalankan kira-kira jam 5.15 petang itu turut disertai tujuh anggota dari Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Prai Tengah dan tiga anggota Cawangan Penyiasatan Khas.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Tuesday/Setempat/20090526065608/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...