Sunday, February 21, 2010

Imuda nikah

Oleh KALIDEVI MOGAN KUMARAPPA dan RUDY SYAREME SHERIFFUDIN
am@hmetro.com.my
2010/02/21

GEORGETOWN: Dengan sekali lafaz, pelakon komedi, penyanyi dan pelukis terkenal, Abdul Rahim Muda atau Imuda, 50, sah bergelar suami kepada penolong pengurus bank, Zabarina Haja Mushadi Ali, 28.


Saya berharap perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat,” katanya. Imuda berkata, pada pertemuan pertama, beliau bukan saja terpikat kecantikan isterinya yang persis pelakon hindustan era 1950-an, Rajes tetapi juga peribadinya yang penyabar dan sungguh istimewa dalam hidupnya.

“Dalam pertemuan pertama, saya bukan saja terpukau dengan kecantikan Zabarina, malah ketika itu wujud satu persoalan dalam diri adakah Zabarina akan menjadi suri dalam hidup saya yang kesepian. “Sikapnya yang berterus terang, berfikiran terbuka dan penyayang menyebabkan saya selesa dengannya,” katanya.

Beliau berkata, berita gembira itu juga disambut baik dua anaknya, Raihana, 17, dan Mohd Redza, 9, hasil perkahwinan pertamanya. “Tiada apa yang menggembirakan saya selain anak merestui perkahwinan kali ini, malah isteri saya bersedia menerima kehadiran anak dengan hati terbuka,” katanya.

Sementara itu, Zabarina berkata, sebagai wanita dia berpendapat tiada salahnya berkahwin dengan selebriti kerana mereka juga manusia biasa, malah dirinya tertarik pada Imuda kerana sifatnya yang unik dan menarik.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Imudanikah/myMA/myArticle/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...