Sunday, October 3, 2010

Dah sedar tapi parah

Laporan KHAIRUL MIZAN YAHYA
am@hmetro.com.my
2010/10/02

KUANTAN: “Pada mulanya saya menyangka terbabit dalam kemalangan selepas motosikal saya dilanggar motosikal lain, namun sangkaan saya meleset apabila lelaki yang melanggar saya datang sebelum memukul kepala saya dengan topi keledar yang dicabut daripada kepala saya,” kata mangsa ragut, Wan Noresah Mat Isa, 24.

Akibat kejadian itu, mangsa pengsan selain cedera parah di muka selepas dihentak menggunakan topi keledar miliknya oleh penjenayah, menyebabkannya kini terlantar di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA), di sini.


Menurut Wan Noresah, ketika kejadian dia dalam perjalanan menuju ke rumah ibunya sebelum dilanggar motosikal lain sehingga terjatuh sebelum dihampiri lelaki berkenaan.


“Saya menyangka terbabit dalam kemalangan dan lelaki itu datang untuk membantu saya, sebaliknya dia membuka topi keledar di kepala saya sebelum menghayun ke muka serta belakang kepala sebelum merampas beg duit serta telefon bimbit.


“Dalam keadaan lemah akibat menahan kesakitan, saya merayu supaya dilepaskan sebelum menggagahkan diri untuk bangun dan berjalan, malah sempat menahan sebuah kereta yang kebetulan melalui kawasan itu,”
katanya ketika ditemui di HTAA, di sini, semalam.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Dahsedartapiparah/myMA/myArticle/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...