Monday, January 12, 2009

Akibat cinta isteri orang


PETALING JAYA - Gara-gara dituduh menjalinkan hubungan sulit dengan isteri orang, seorang lelaki bukan sahaja kehilangan kereta malah cedera apabila dilanyak 20 lelaki termasuk suami wanita itu di Mentari Court Kelana Jaya di sini Isnin lalu.

Kejadian pukul 4 pagi itu berlaku apabila peniaga berusia 40 tahun itu pergi ke kawasan perumahan berkenaan selepas dihubungi dua lelaki. Salah seorang lelaki itu merupakan suami kepada wanita tersebut.

Satu sumber memberitahu, sebaik menerima panggilan lelaki yang kononnya ingin menyelesaikan masalah hubungannya dengan isteri orang itu mangsa telah pergi ke sana dengan menaiki sebuah kereta Proton Perdana V6.

"Bagaimanapun, sebaik tiba, dia melihat dua lelaki itu menunggunya bersama 20 pemuda lain yang terus membelasahnya kerana didakwa mengadakan hubungan sulit dengan isteri suspek.

"Mangsa kemudian 'lunyai' dikerjakan termasuk disepak hingga mengalami kecederaan parah di muka, tangan, kaki dan rusuk kiri,"
katanya di sini semalam.

Sumber itu berkata, tidak cukup dengan itu, suspek kemudian telah menyamun mangsa dengan melarikan dompet berisi wang dan kereta yang dipandunya.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0111&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...