Thursday, February 4, 2010

Lelaki bunuh ayah cederakan abang

2010/02/03

KUALA TERENGGANU: Bapa terbunuh manakala anak lelakinya cedera parah ditikam oleh seorang lagi anaknya dalam kejadian di Kampung Duyong Wan Su di sini, hari ini.

Timbalan Ketua Polis Terengganu SAC II Hamzah Md Jamil berkata, kejadian kira-kira jam 2 pagi itu, bapa berkenaan berusia 51 tahun meninggal dunia di tempat kejadian manakala anak lelakinya berusia 30 tahun, cedera parah selepas ditikam dengan pisau Rambo berukuran 32 sentimeter.

"Kejadian berlaku semasa abang suspek tidur di rumahnya. Suspek secara tiba-tiba bertindak menikam abangnya sendiri," katanya.

"Sebaik ditikam, abang suspek menjerit meminta tolong menyebabkan kedua ibu bapanya keluar dari bilik untuk melihat keadaan. Mereka kemudiannya melihat abang suspek berada keadaan berlumuran darah sambil menahan sakit.

"Suspek juga dilihat dalam keadaan badannya yang berlumuran darah memegang sebilah pisau di tangannya," katanya kepada pemberita di sini.

Hamzah berkata, terkejut dengan kejadian itu, bapa suspek cuba merampas pisau daripada suspek, tetapi malangnya beliau juga ditikam oleh suspek di bahagian perut dan meninggal dunia di tempat kejadian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...