Sunday, September 21, 2008

Juliana Ibrahim seksi



Terkejut Diva bila dapat e-mel daripada seorang teman. Buka saja Diva rasa kurus sedikit puasa Diva. Bukan apa, Diva dapat gambar pelakon siri Saka dan filem Jarum Halus dengan seorang lelaki mat saleh.

Tak dapatlah pula Diva pastikan siapa lelaki yang tinggi sasa itu, tapi melihat kemesraan mereka, mungkinlah dia lelaki yang dekat dengan hidup Juliana.

Angin sepoi-sepoi dan suasana pantai yang mendamaikan membangkitkan rasa gembira dan romantis mereka. Melihatkan senyuman pasangan ini, rasanya seperti mereka ada ikatan. Tapi itu daripada pandangan kasar Diva sahaja.

Sudah banyak betul gambar selebriti kita berpakaian kurang sedap mata memandang yang beredar di dunia siber.

Diva pun rasa kurang enak dan ingin menasihatkan artis kita supaya lebih berhati-hati apabila bergambar mahupun berpakaian.

Memanglah ini dunia mereka, tapi ramai orang yang mengambil tahu perihal artis kita. Itu sahaja.

: Tak pandai pakai seksi sebab takut nampak lemak yang terkumpul di sana sini.Diva

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2008&dt=0914&pub=Kosmo&sec=Diva_Interaktif&pg=dv_01.htm


Ju sudah berkahwin - NINIE AHMAD



Merujuk kepada ruangan gosip Cik Diva dalam Kosmo! Ahad minggu lalu, bagi pihak teman baik saya, pelakon dan pengacara cilik, Juliana Ibrahim yang Cik Diva siarkan gambarnya di tepi pantai. Untuk pengetahuan Cik Diva, ‘lelaki mat saleh berbadan sasa’ itu merupakan suami Juliana Ibrahim. Mereka telah berkahwin (nikah) di London pertengahan tahun ini.

Majlis resepsi di KL berlangsung di Hotel PJ Hilton bulan Julai lalu. Disertakan bersama e-mel ini adalah gambar koleksi peribadi saya ketika menjadi pengapit Juliana pada majlis persandingan beliau.

Sebagai sahabat karib dan bagi pihak keluarga & peminat Juliana Ibrahim, saya berharap Cik Diva dapat memperbetulkan keadaan dengan cara yang baik, terbuka dan belajar melaluinya. Mengenali hati budi dan ketulusan Juliana, saya pasti beliau akan menerimanya.

Diva: Ninie, terima kasih atas teguran dan respons yang diberikan kepada ruangan ini. Buat Juliana, Diva mohon maaf atas penyiaran gosip tersebut.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2008&dt=0921&pub=Kosmo&sec=Diva_Interaktif&pg=dv_02.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...