Friday, October 24, 2008

Terseksa dek rakan


Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin
anbia@hmetro.com.my


KUALA LUMPUR: Hidup seorang pelajar perempuan kini terseksa angkara perbuatan seorang lelaki yang memasukkan deretan gambarnya ke laman sembang Internet, kononnya mangsa menawarkan seks percuma kepada lelaki kesunyian.

Perbuatan memalukan itu tidak sekadar menjatuhkan maruah gadis terbabit yang menuntut di sebuah kolej perubatan, malah menyebabkan telefon bimbitnya dihujani panggilan ratusan lelaki yang kemaruk untuk mendapatkan perkhidmatan seks daripadanya sejak awal Oktober lalu.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Sha, 26, berkata gangguan seksual yang tidak henti diterimanya itu menyebabkan dia terpaksa menukar nombor telefon bimbitnya lebih enam kali dalam tempoh beberapa minggu.

Mangsa berkata, perbuatan memalukan itu dipercayai didalangi bekas rakan sekolahnya semata-mata kerana kecewa cintanya ditolak empat tahun lalu.


“Saya dan lelaki terbabit sebelum ini pernah berkawan, namun permintaannya untuk menjalin hubungan cinta terpaksa ditolak atas alasan peribadi.

“Saya tidak sangka dia tidak boleh menerima hakikat itu sehingga sanggup mengganggu saya sejak empat tahun lalu,” kata mangsa yang berasal dari Tampin, Negeri Sembilan.

Menurutnya, lelaki terbabit yang dikenali sebagai Ragee, 27, tidak pernah berhenti mengganggunya termasuk menghantar pelbagai SMS ugutan.



“Pelbagai ugutan itu menyebabkan saya hidup dalam ketakutan sehingga terpaksa membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields pada Disember tahun lalu.



“Terbaru, lelaki terbabit mencuri gambar saya di laman Friendster sebelum memindahkannya ke akaun baru atas nama saya.

“Perkara itu disedari seorang rakan saya yang terkejut apabila wajah saya terpampang di laman web itu dengan diselitkan pelbagai perkataan berunsur lucah,” katanya.

Menurutnya, dia yang melayari laman web itu terkejut apabila beberapa gambarnya sedang beraksi dan memakai sari disebarkan bersama nama dan nombor telefon bimbitnya.

“Lebih memalukan apabila terselit perkataan lucah kononnya saya mencari lelaki yang mahu melakukan hubungan seks. Saya digambarkan sebagai gadis gersang yang sedia menerima mana-mana lelaki yang mahu berasmara,” katanya.

http://www.hmetro.com.my/24102008

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...