Monday, December 22, 2008

Brad Pitt tolak lamaran Jolie


BRAD PITT dan Angelina Jolie bergambar ketika menghadiri majlis tayangan perdana
The Curious Case of Benjamin Button di Westwood, California baru-baru ini.
--------------------------------------------------------------------------------


LONDON - Aktor kacak, Brad Pitt menolak lamaran Agelina Jolie walaupun pasangan itu sudah tinggal bersama sehingga dikurniakan tiga orang cahaya mata, lapor sebuah akhbar semalam.

Jolie yang turut mempunyai tiga anak angkat dipercayai terdesak untuk mengahwini Pitt namun pelakon Mr. & Mrs. Smith itu mahu kekasihnya menjalani sesi kaunseling bersama sebelum berkahwin.

Pasangan itu kini membesarkan Maddox, 7; Pax, 5; Zahara, 3; Shiloh, 2; dan pasangan kembar Knox serta Vivienne, 5 bulan.

Satu sumber memberitahu majalah National Enquir bahawa Jolie mencadangkan agar mereka berkahwin pada Krismas ini.

"Namun Pitt bertegas mahu acara itu ditangguhkan seketika. Insiden itu membuatkan Pitt rasa bersalah kerana Jolie memberitahu bahawa anak-anak beria-ia mahu melihat mereka berkahwin.

"Pitt berfikir bahawa perkahwinan adalah sesuatu perkara yang berada di luar imaginasi kanak-kanak. Dia mencadangkan agar Jolie bersabar,"
kata sumber.

Jolie tetap dengan cadangannya untuk mengadakan majlis perkahwinan sebelum mengambil anak angkat baru atau melahirkan anak yang ketujuh.

Aktres berumur 33 tahun itu juga dipercayai sedang menjalani rawatan kesuburan dalam usahanya untuk hamil bayi kembar untuk kali kedua.

"Doktor yang merawat Jolie memberitahu bahawa dia mempunyai peluang yang cerah untuk hamil bayi kembar jika berjaya hamil dalam tempoh dua tahun. Jolie berjumpa pakar kesuburan dengan kerap manakala Pitt memantau waktu subur. Mereka berusaha keras di kamar tidur," kata sumber. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2008&dt=1222&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_04.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...