Wednesday, June 24, 2009

Pengawal nodai anak tiri ditahan

KLANG: Manusia bertopengkan iblis. Mungkin itu yang dapat digambarkan terhadap seorang lelaki yang tergamak menodai anak tirinya berusia 11 tahun sejak pertengahan tahun lalu sebelum perkara berkenaan terbongkar apabila mangsa menceritakannya kepada emak saudaranya, Sabtu lalu.

Mangsa yang juga anak sulung daripada tiga beradik dipercayai dipaksa melakukan hubungan seks termasuk seks oral ketika ketiadaan ibunya di rumah mereka di Pandamaran di sini dan kejadian pertama dipercayai berlaku antara Mei hingga Jun tahun lalu.

Difahamkan mangsa yang juga pelajar tahun lima sebuah sekolah di sini pada mulanya dipaksa supaya melakukan seks oral sebelum dirogol.

Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop, berkata, selepas kejadian pertama, mangsa dipaksa sekali lagi melakukan seks oral dan kejadian itu dipercayai dilakukan di dapur.

“Bagaimanapun kira-kira jam 7.30 pagi Sabtu lalu, mangsa yang tidak tahan dengan perangai buas bapa tirinya lari dari rumah dan ke rumah emak saudaranya di Pelabuhan Klang sebelum menceritakan perangai buruk bapa tirinya.

“Terkejut dengan kejadian itu emak saudara mangsa membawanya ke balai polis Pandamaran untuk membuat laporan,” katanya.

Menurutnya, susulan laporan itu, sepasukan polis daripada Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang menahan seorang lelaki berusia 50 tahun bagi membantu siasatan berhubung kejadian itu.

“Dia direman lima hari bermula tarikh tangkapan sehingga esok dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 376 dan 377C Kanun Keseksaan,” katanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...