Saturday, February 20, 2010

Isteri curang tuduh suami nafsu songsang

2010/02/20

KUALA LUMPUR: Berkenalan lapan tahun namun berkahwin hanya dua bulan. Itulah yang berlaku pada seorang ahli perniagaan apabila isterinya curang dan melarikan diri mengikut kekasih baru selain menuduh mangsa gagal memuaskan nafsunya.

Lebih menyedihkan, wanita terbabit sanggup memfitnah lelaki berkenaan menerusi laman sosial kononnya dia mempunyai nafsu songsang semata-mata mahu menutup kesalahannya bersekedudukan bersama kekasih gelapnya.


Pendedahan itu diceritakan mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Fadli, 33, yang berdiam diri dan bersembunyi hampir setahun kerana tertekan dan malu apabila perkahwinannya dengan wanita terbabit yang mendapat jolokan ‘Wedding of The Year’ oleh rakan-rakan, berakhir dengan kegagalan.


“Terasa hina apabila perkahwinan yang dilangsungkan dengan kos mencecah ratusan ribu ringgit semata-mata mengikut kehendak bakal isteri ketika itu, akhirnya musnah apabila dia sendiri memfitnah saya sebagai seorang gay selain dituduh gagal memuaskan nafsunya ketika bersama.


“Walaupun diajak berbincang, isteri saya enggan sehingga tembelangnya pecah apabila mendapati sebenarnya dia mempunyai kekasih dan menjalin hubungan beberapa bulan sebelum kami bernikah,”
katanya ketika ditemui di sini, baru-baru ini.


Fadli berkata, maruahnya kini tercemar apabila isterinya sanggup menggunakan laman sosial Internet untuk melemparkan pelbagai dakwaan palsu sehingga dirinya dipersalahkan kerana gagal mendidik isteri.

“Selain mengeluarkan keluhan rasa berbentuk sindiran kononnya tertekan dengan perkahwinan yang baru dibina, tembelangnya pecah apabila menemui mesej 'chatting' bersama kekasihnya mengenai kejahilan saya tidak pandai beraksi bersamanya.


“Lebih parah lagi, perbualan mereka di laman sembang itu berbaur lucah mendedahkan sikap isteri yang tidak pernah berubah dan pernah tidur bersama kekasihnya itu,”
katanya yang menganggap semua itu berpunca daripada kesilapannya memilih gadis 'liar' sebagai isteri.


Menurutnya, perkenalan mereka bermula sebagai seorang rakan perniagaan selama lapan tahun sebelum masing-masing bersetuju menamatkan persahabatan dengan ikatan pernikahan.


“Selain faktor umur mencecah 30-an, dia bersungguh-sungguh mengajak saya berumah tangga dengan alasan saya mengetahui sikapnya yang suka bersosial dan menyatakan hanya saya mampu mengubahnya menjadi wanita baik,” katanya.


“Terpedaya dengan janji itu, saya mengaturkan perkahwinan dengannya yang berasal dari Pantai Timur dan dilangsungkan awal tahun lalu mengikut segala kehendaknya termasuk hantaran mencecah puluhan ribu ringgit,”
katanya.


Kira-kira sebulan melayari kehidupan berumah tangga, Fadli berkata dia berasakan ada sesuatu tidak kena apabila isterinya tiba-tiba enggan tidur bersama.


Menyangka isterinya mungkin mengalami sindrom kehamilan, dia hanya membiarkan perubahan itu sehingga tembelang pecah apabila menemui mesej pada akaun laman sosial Internet milik wanita terbabit.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Istericurangtuduhsuaminafsusongsang/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...