Monday, May 3, 2010

Model dedah punca cintai pengasas Playboy


Hugh Hefner dan Crystal Harris


LOS ANGELES - Model berusia 24 tahun, Crystal Harris menegaskan kekayaan bukan punca dia mencintai kekasihnya iaitu pengasas majalah lucah Playboy, Hugh Hefner yang berumur 84 tahun, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurutnya, dia tidak berminat dengan harta kekayaan kekasihnya itu yang dianggarkan sebanyak AS$15.2 juta (RM48.3 juta).

Dengan jarak usia 60 tahun, Crystal dikatakan bersedia untuk menjadi isteri ketiga Hefner.

"Saya telah menandatangani perjanjian praperkahwinan. Hugh tidak memberi wang dan saya juga tidak meminta daripadanya," kata Crystal.

Walaupun Hefner ada memberi isyarat dia mahu berkahwin dengannya, namun model tersebut tidak mahu membuat desakan seperti yang pernah dilakukan oleh bekas isteri pengasas Playboy itu, Holly Madison.

Dua minggu lalu, Hefner dilaporkan bersedia untuk mengahwini Crystal.

Crystal membesar di Ye Olde Rose dan Crown di England. sebelum berpindah ke San Diego, Amerika Syarikat ketika dia baru berusia 10 tahun.

Bapanya meninggal dunia setahun selepas perpindahan itu akibat kanser.

Sebagai seorang pelajar jurusan psikologi, Crystal mula melakukan pelbagai kerja peragaan.

Dia pertama kali berjumpa Hefner pada Oktober 2008 di parti Halloween di rumah agam milik pengasas Playboy itu.

"Saya memakai pakaian seperti seorang pembantu rumah Perancis. Saya melihat Hefner di kolam renang. Dia memanggil saya. Selepas beberapa jam, dia meminta saya untuk tinggal di rumah itu pada hujung minggu.

"Setelah tiba di rumah saya, Hefner menelefon dan mengajak saya untuk tinggal bersamanya.

"Saya kemudian bersetuju dan berhenti daripada pengajian di universiti," kata Crystal.

Menurut Crystal, dia mengetahui kebanyakan rahsia hidup Hefner.

Model itu menyatakan Hefner telah meniduri lebih 2,000 wanita termasuklah bintang filem.

"Saya bertanya mengenai semua kisah silamnya. Hefner juga mengaku dengan siapa dia membuat hubungan seks," kata Cystal.

Crystal menegaskan bahawa dia tidak cemburu dengan gadis-gadis yang mendampingi Hefner.

Menurutnya, Hefner merupakan seorang yang amat romantik dan memiliki ciuman yang hebat.

"Hefner sangat sihat, Saya kagum dengan tenaga yang dimilikinya. Memang dia pernah diserang strok pada tahun 1980-an, tetapi dia tetap ceria. Hefner memiliki genetik yang mengagumkan dan seolah-olah dia baru berusia 50-an," jelasnya. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=0503&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_09.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...