Monday, October 4, 2010

Rapat lepas luah masalah rumah tangga

2010/10/04

KUALA LUMPUR: “Saya sudah kalis dengan segala tuduhan dan cacian begitu. Katalah apa saja tetapi kebenarannya saya dan keluarga saja yang tahu,” tegas Norwati Sadali (Watie), 34, menjawab dakwaan kononnya dia menjadi punca perceraian pelakon yang juga penyanyi, Zulkifli Daud (Joey), 37.

Sebelumnya, kecoh dikatakan dramatis popular yang juga bekas anggota kumpulan Elite ini menjalin hubungan dengan Joey selepas dipertemukan dalam drama bersiri, Blues Pasar Tani yang menjalani penggambaran pada Mac lalu di Muar, Johor.

Joey yang turut membintangi drama tersebut dikatakan membuat kenyataan dalam akhbar semalam yang dia sudah pun menceraikan isterinya dan kini rapat dengan Watie.

Bagaimanapun, Watie yang juga mempunyai seorang anak, Ahmad Afif Danial, 6, ketika diminta mengulas perkara itu tidak langsung melenting, sebaliknya tenang dan menyifatkan perkara itu lumrah buatnya yang berstatus janda.

“Ini bukan pertama kali saya dituduh begini. Mungkin ini suratan yang terpaksa saya telan kerana hidup membesarkan anak sendirian. Jika saya rapat dengan seseorang atau dilihat mesra walaupun atas urusan kerja, ada saja mata dan mulut yang menyampai. Saya sudah lali walaupun ada kalanya memang saya tertekan dan sedih.

“Saya akui memang akrab dengan Joey dan jujurnya dia sudah bercerai dengan isterinya ketika itu. Mustahil untuk saya ganggu rumah tangga orang lain kerana saya sendiri mempunyai anak dan sentiasa sibuk dengan kerjaya saya. Jika betul saya ingin menghancurkan rumah tangga atau merampas suami orang, dari dulu lagi saya sudah lakukan bukannya sekarang dan tidaklah dengan Joey.

“Hubungan kami bukanlah atas sebab tertentu sebaliknya saya memang selesa sepanjang mengenalinya. Malah, saya menjadi rapat dengannya pun kerana dia sering mengadu masalah rumah tangganya ketika kami masih sama-sama berlakon sebelum ini. Lama-kelamaan rasa serasi dan selesa itu wujud namun terus-terang saya katakan, ia berlaku selepas Joey berstatus duda seperti mana yang dia sendiri katakan,” katanya.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Rapatlepasluahmasalahrumahtangga/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...