Thursday, September 25, 2008

Hamba seks abang ipar


Ditulis oleh Editor
Wednesday, 24 September 2008

KUALA TERENGGANU- Seorang kakitangan kerajaan boleh diibaratkan seperti berhati binatang apabila sanggup merogol adik iparnya sendiri yang baru berusia 14 tahun selama tiga bulan di rumahnya, di Chukai, Kemaman.

Mangsa, seorang pelajar Tingkatan Dua di salah sebuah sekolah menengah di Kemaman dikatakan terpaksa menjadi hamba seks kepada lelaki berkenaan sebanyak tiga kali sepanjang tempoh gadis terbabit tinggal bersama suspek.

Kejadian pertama dilaporkan berlaku pada 27 Julai lalu kira-kira jam 12 tengah malam ketika mangsa sedang menonton televisyen seorang diri di ruang tamu di rumah suspek yang juga suami kakak mangsa.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Superitendan Khairi Ahrasa berkata, suspek berumur 32 tahun yang baru pulang dari kerja terus merogol mangsa dan ketika kejadian, isterinya tidak ada di rumah.

“Kejadian mangsa dirogol berlaku sebanyak tiga kali dan kali terakhir dalam bulan puasa ini pada waktu siang hingga menyebabkan mangsa berasa tidak tahan dengan perbuatan terkutuk abang iparnya itu,” ujarnya ketika ditemui di sini semalam.

Beliau memberitahu, mang­sa kemudiannya pulang ke rumah keluarganya di Kemaman lalu memberitahu perlakuan suspek kepada ibunya sebelum membuat laporan di Balai Polis Chukai kira-kira jam 10.05 pagi kelmarin.

Bertindak atas laporan tersebut kata Khairi, polis telah menahan abang ipar mangsa ketika berada di rumahnya kira-kira jam 5 petang kelmarin bagi membantu siasatan berhubung kejadian berkenaan.

Menurut beliau, kes tersebut disiasat di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan suspek kini sedang ditahan reman.- Sinar Harian

http://buletinonline.net/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...