Wednesday, February 18, 2009

Trend baru golongan muda bertukar pasangan


STEVEN dan Emma.


ESSEX - Semakin ramai pasangan muda di Britain yang rela melakukan hubungan seks dengan orang lain, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurut tinjauan pendapat syarikat Onepoll.com, peningkatan itu berlaku di kalangan pasangan berumur antara 20-an hingga 30-an.

Satu pasangan, Emma Morgan, 29, dan Steven Green, 27, mengaku bertukar pasangan seks di sebuah kelab khas untuk mereka yang mahu bertukar-tukar pasangan.

"Saya suka berasmara dengan pasangan lain.

"Dalam dua perkahwinan saya sebelum ini, kedua-dua bekas suami saya membenarkan saya menjalin hubungan seks dengan orang lain tetapi ia pada akhirnya mencetuskan perasaan cemburu," kata Emma.

Menurutnya, dia suka melakukan asmara dengan seorang wanita manakala Steven akan menyaksikan aksinya bersama wanita lain sebelum turut serta dalam permainan asmara.

"Tidak ada perasaan cemburu. Kami adalah pasangan terbaik dan saling mempercayai antara satu sama lain," katanya.

Satu lagi pasangan iaitu Colin Sparke dan Gina yang sudah berkahwin selama empat tahun dan kini mengendalikan kelab bertukar-tukar pasangan Liberty Elite di Sheffield.

"Kami berasmara dengan pasangan yang sama yang merupakan rakan baik kami. Kami seorang yang cerewet dalam memilih pasangan," kata Colin. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/arkib.asp?y=2009&dt=0217&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_08.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...