Thursday, April 29, 2010

Suami bingung isteri keluar rumah

2010/04/29

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki bingung apabila isteri dikahwininya tujuh tahun lalu menghilangkan diri sejak Jumaat lalu tanpa meninggalkan sebarang pesan.

Bapa kepada dua anak itu, Mohamad Izlan Sah Abdullah, 40, berkata, walaupun berlaku perselisihan faham antara mereka berdua, namun dia tidak menyangka isterinya, Noor Maziah Saidin (gambar), 26, sanggup keluar rumah.


“Sepanjang berkahwin, setiap kali berselisih faham, isteri saya tidak pernah meninggikan suara apatah lagi melarikan diri dengan meninggalkan dua anak berusia 5 dan 6 kerana mereka sangat rapat.


“Saya sangkakan dia cuma merajuk sehari dua dan pulang ke rumah, namun selepas lima hari, tiada sebarang berita daripadanya apatah lagi dia keluar tanpa membawa telefon bimbit,”
katanya.


Izlan berkata, pada hari kejadian mereka sepatutnya bercuti ke Langkawi, namun berlaku perselisihan faham menyebabkan isterinya merajuk.


“Enggan memanjangkan pergaduhan serta kesuntukan masa ke lapangan terbang, saya meninggalkan isteri di rumah bersama adik ipar supaya dapat menenangkan diri, namun sebaik tiba di Langkawi, saya diberitahu dia keluar dari rumah di Taman Selasih, Batu Caves dengan membawa beg pakaian serta buku simpanan wang.Beliau meminta orang ramai yang mengetahuinya supaya menghubungi di talian 012-2339982.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Suamibingungisterikeluarrumah/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...