Saturday, May 8, 2010

Habuan kumpulan lelaki di air terjun

2010/05/08

IPOH: Demi bersuka-ria, seorang remaja perempuan berusia 15 tahun sanggup menempuh perjalanan sejauh lebih 60 kilometer dari sini untuk berkelah di air terjun Ulu Licin di Beruas bersama dua saudara perempuan dan tiga rakan lelakinya.

Bagaimanapun, tindakan mangsa yang datang ke kawasan perkelahan itu pada 29 April lalu, membawa padah apabila dia dirogol secara bergilir-gilir oleh sekumpulan lelaki, termasuk seorang kakitangan majlis daerah.


Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, mangsa yang berasal dari sini, difahamkan pergi ke kawasan perkelahan itu bersama dua saudara perempuannya dengan ditemani teman lelaki masing-masing.


Sebaik tiba di satu lokasi agak tersorok di kawasan perkelahan itu, mangsa yang masih bersekolah dalam tingkatan tiga di sebuah sekolah menengah di sini turun bersendirian ke sungai untuk mandi.


Namun, tindakan mangsa itu diperhatikan sekumpulan lelaki yang turut berada di kawasan perkelahan berkenaan.


Ketua Polis Daerah Manjung, Asisten Komisioner Mohd Jamil Osman, berkata sebaik turun ke sungai untuk mandi, mangsa dihampiri sekumpulan lelaki terbabit yang kemudian merogolnya secara bergilir-gilir.


“Selepas selesai melakukan perbuatan terkutuk itu, kumpulan lelaki terbabit meninggalkan mangsa dan beredar dari kawasan kejadian.


“Mangsa kemudian membuat laporan di sebuah balai polis di Ipoh pada Isnin lalu,”
katanya.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Habuankumpulanlelakidiairterjun/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...