Thursday, September 23, 2010

Polis tahan tunang gadis

2010/09/23

HULU SELANGOR: Kejadian kejam seorang gadis remaja didera hingga menyebabkan bayi kandungannya berusia tujuh bulan mati hampir terjawab apabila polis bertindak memberkas tunang gadis berkenaan yang disyaki memukul mangsa hingga mengakibatkan keguguran.

Sumber polis berkata, tunang mangsa berusia 30-an yang bekerja sebagai kontraktor ditahan polis dan direman selama empat hari selepas disyaki memukul mangsa yang berusia 18 tahun hingga cedera teruk.

Menurutnya, siasatan polis mendapati mangsa sebelum ditemui berlumuran darah dalam bilik air di rumahnya di Batang Kali, di sini, jam 4 pagi, Jumaat lalu.


“Mangsa yang menggelupur kesakitan dan turut dipercayai menghidap sakit sawan diangkat ahli keluarga sebelum dibaringkan di katil.


“Mereka dipercayai berusaha mengeluarkan bayi dalam kandungan terbabit yang sudah mati. Mangsa yang tidak sedarkan diri dibawa ke Hospital Selayang untuk tindakan lanjut,”
katanya.


Menurutnya, kejadian itu sekali gus menolak tanggapan awal bahawa pihak doktor di Hospital Selayang melakukan pembedahan kecemasan untuk mengeluarkan bayi di dalam kandungan terbabit.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Polistahantunanggadis/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...