Tuesday, September 23, 2008

Bekas kekasih terus bernafsu

Oleh Abdullah Wahab dan Sarah Zulkifli
am@hmetro.com.my


KUALA LUMPUR: Akibat perlakuan sumbang masa lampau dengan teman lelaki, seorang bakal pengantin kini dibelenggu ketakutan dan trauma selepas diugut, rakaman aksi seksnya akan disebarkan kepada orang ramai.

Malah, mangsa yang juga seorang kerani di sebuah syarikat swasta di ibu kota dikatakan terpaksa menangguhkan perkahwinannya selepas diugut bekas teman lelakinya itu supaya terus melayan nafsu serakahnya.

Difahamkan gadis yang tinggal di Kampung Baru Air Panas, Setapak di sini, berkenalan dengan lelaki terbabit sejak Mei 2004, tetapi mangsa memutuskan hubungan pada 5 Jun lalu selepas tidak lagi mempunyai persefahaman sebelum dia bertunang dengan lelaki lain.

Bagaimanapun, bekas teman lelaki gadis terbabit tidak puas hati lalu mengugut mangsa supaya terus bersamanya jika tidak mahu rakaman seksnya tersebar.

Mangsa membuat laporan polis pada Sabtu lalu berhubung kejadian itu.

Sumber polis berkata, pada awal perkenalan, mangsa yang berumur 23 tahun dikatakan dipaksa dan dipujuk mengadakan hubungan seks dengan lelaki terbabit di sebuah hotel bajet di Pandan Perdana di sini.

Katanya, mulanya mangsa menolak, namun selepas beberapa hari dipujuk selain lelaki terbabit berjanji akan bertanggungjawab, mangsa akur kepada lelaki terbabit.

“Kejadian itu berlaku di hotel sama dan bekas teman lelaki terbabit dikatakan menabur janji akan setia bersamanya hingga akhir hayat.

“Akibat termakan janji dan demi membuktikan cintanya, mangsa berulang kali mengadakan hubungan kelamin setiap kali mereka berjumpa,” katanya di sini, semalam.

Bekas teman lelaki wanita itu mencadangkan supaya aksi mereka di ranjang dirakam, kononnya untuk simpanan peribadi dan kenang-kenangan.

Mangsa yang pada mulanya menolak, akhirnya akur dan merelakan perlakuan sumbangnya dirakam selepas beberapa kali didesak lelaki kasanova itu.

Lelaki terbabit dikatakan menggunakan alat perakam video dan telefon bimbit untuk merakam perbuatan sumbang mereka.

Sumber itu berkata, selepas rakaman berkenaan, kelakuan lelaki terbabit mula berubah dan sering berkasar dengan mangsa walaupun hanya disebabkan masalah kecil.

“Mangsa sering ditampar dan diterajang selain diketuk dengan topi keledar oleh lelaki terbabit.

“Tidak tahan dengan perlakuan ganas itu, dia meminta untuk berpisah dengan lelaki terbabit dan pada mulanya semuanya berjalan lancar,” katanya.

Menurut sumber itu, pada 9 Julai lalu, lelaki terbabit menghubungi mangsa dan mereka dikatakan mengadakan pertemuan di rumah mangsa kira-kira jam 12 tengah malam.

“Dalam pertemuan itu, lelaki terbabit mengajaknya ke sebuah hotel untuk mengadakan hubungan seks, namun ditolak mangsa.

“Mangsa memberitahu dia sudah bertunang, tetapi alasan itu tidak diendahkan lelaki terbabit yang terus mendesak dan mengugut akan mengedarkan rakaman asmara mereka kepada tunang dan keluarga,” katanya.

Pada 24 Julai, lelaki terbabit sekali lagi menghubungi mangsa dan kali ini mangsa terpaksa akur dan menyerahkan tubuhnya kepada lelaki terbabit kerana terlalu takut rakaman asmaranya diketahui umum.

Selepas melempiaskan hawa nafsunya, lelaki terbabit berjanji tidak akan mengganggu mangsa lagi dan akan memusnahkan bukti semua hubungan terlarang mereka.

Bagaimanapun janji hanya tinggal janji apabila kira-kira jam 12.30 tengah malam, 9 Ogos lalu, lelaki terbabit menghubungi mangsa dan mereka mengadakan hubungan seks di sebuah hotel di Ampang.

Sumber itu berkata, kira-kira jam 10 malam, 30 Ogos lalu, seorang lelaki dipercayai kawan kepada bekas teman lelaki terbabit memberi sepucuk surat kepada tunang mangsa bertujuan menjatuhkan maruah dan cuba memporak perandakan hubungannya.

“Dia turut mendedahkan hubungan seksnya kepada tunang mangsa dan mengugut akan mengedarkan rakaman video dan gambar,” katanya.

Menurutnya, polis berusaha mengesan lelaki terbabit dan dia dipercayai menyembunyikan diri sejurus mengetahui mangsa membuat aduan kepada pihak berkuasa.

http://www.hmetro.com.my/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...