Monday, February 23, 2009

Dedah kisah sebenar




LOS ANGELES - Antao Rohan iaitu bekas tunang kepada aktres India, Freida Pinto mendedahkan punca hubungan mereka berakhir, lapor sebuah akhbar semalam.

Menurutnya, Pinto meninggalkannya selepas wanita itu mengecapi kejayaan besar kerana berlakon dalam filem Slumdog Millionaire.

"Dia (Pinto) menamatkan hubungan dengan saya selepas semakin rapat dengan Dev Patel (aktor yang berlakon bersama Pinto)," kata Rohan.

"Kini, di setiap tempat saya pergi, saya melihat wajah mereka di papan iklan besar. Saya berasa amat kecewa," tambahnya.

Dalam satu temu ramah eksklusif, Rohan yang berumur 24 tahun mendedahkan Pinto pernah memaksanya menyembunyikan pertunangan mereka demi kerjaya aktres tersebut.


Dev Patel


Rohan turut menjelaskan Pinto enggan mendengar rayuannya supaya tidak menghabiskan banyak masa dengan Patel.

Dia mendedahkan hubungan selama 16 bulan dengan Pinto ditamatkan apabila aktres itu menghubungi menerusi telefon bimbit ketika mempromosikan filem tersebut bersama Patel.

"Saya membenci filem itu, Ia memusnahkan hubungan saya. Sejurus selepas filem itu mengecapi kejayaan, dia mula menghabiskan banyak masa dengan Patel," katanya.

Hubungan mereka bermula pada September 2007.

Ketika itu, Pinto sedang bekerja untuk televisyen dan menjadi model, muncul dalam majalah dan iklan gula-gula getah.

Rohan berkata: "Kami dari latar belakang berbeza tetapi hubungan persahabatan dan saling menghormati menjadikan hubungan kami istimewa.

"Kami bersetuju dan mahu menghabiskan masa bersama," katanya ketika menceritakan detik-detik indah ketika amsih bersama. - Agensi

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0223&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_02.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...