Monday, February 23, 2009

Lelaki gila bayang kacau bekas kekasih


KUALA TERENGGANU – Gara-gara kecewa cintanya ditolak, seorang lelaki mengambil keputusan nekad mengganggu dan mengugut bekas kekasihnya yang baru berkahwin dengan lelaki lain.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd. Fauzi Abduri berkata, dalam kejadian pukul 4 pagi kelmarin di Kampung Paya Resak, Bukit Payong, Marang, mangsa berusia 22 tahun mendakwa rumahnya telah didatangi bekas kekasihnya berusia 41 tahun.

“Mangsa semasa itu berada di dalam bilik seorang diri sebelum terdengar bunyi bising orang memanggil namanya sambil mengetuk dinding rumah.

“Apabila dia tidak mempeduli panggilan itu suspek menjerit dengan mengugut akan berusaha memisahkan mangsa dengan suaminya,’’ ceritanya ketika ditemui di pejabat semalam.

Dakwanya lagi, lelaki itu yang bengang kerana terus tidak diendahkan kemudiannya membakar mercun selain terus mengugut akan membakar kereta dan rumah mangsa.

Katanya, selepas sejam berusaha menarik perhatian mangsa, suspek yang gagal kemudian meninggalkan rumah bekas kekasihnya itu.

Fauzi memberitahu, bekas kekasih mangsa merupakan bekas pembantu di kedai ibunya.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0223&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...