Saturday, March 28, 2009

Drebar teksi sapu cabul, ugut perkosa pelajar kolej

BANGI: Seorang lelaki yang menjalankan perkhidmatan ‘teksi sapu’ haram didakwa mencabul seorang gadis belasan tahun yang menaiki keretanya.

Malah, lelaki itu turut memaksa mangsa melihat rakaman aksi lucah dalam telefon bimbitnya. 

Dalam kejadian pada Rabu lalu di Bangi di sini, seorang gadis berusia 24 tahun juga pelajar sebuah kolej swasta menjadi mangsa lelaki terbabit apabila dia mendakwa dicabul lelaki terbabit ketika dalam perjalanan ke kolejnya.

Menurut sumber, ketika kejadian jam 8 malam, dia serta beberapa lagi penumpang lain menaiki kereta lelaki itu selepas di Stesen Komuter Bangi.

“Ketika kejadian mangsa duduk di sebelah pemandu, risau sekiranya lewat untuk pulang ke kolej, dia merayu kepada suspek untuk menghantarnya pulang lebih awal.

“Bagaimanapun, suspek tidak mengendahkan permintaan gadis terbabit serta memberikan alasan kolejnya jauh dan perlu menghantar penumpang lain terlebih dulu,” katanya.

Selesai menghantar penumpang lain, suspek melencongkan keretanya ke kawasan sunyi sebelum mencabul dengan memegang kemaluan serta cuba mencium mangsa.

Mangsa yang berang cuba untuk melawan, bagaimanapun terpaksa akur dengan kehendak lelaki terbabit apabila dia turut mengugut memperkosanya jika dia melawan. 

Mangsa dihantar pulang oleh suspek berkenaan, risau sekiranya kejadian terbabit berulang mangsa kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Bangi berhubung kejadian.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Saturday/Setempat/20090328101344/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...