Thursday, June 18, 2009

12 hari dikurung jadi hamba seks tujuh lelaki


DI rumah inilah didakwa seorang remaja perempuan dikurung selama 12 hari sebelum berjaya melepaskan diri semalam.

PERHENTIAN bas di hadapan Kompleks Teruntum, Kuantan ini seorang remaja perempuan dibawa pergi oleh teman lelakinya dengan sebuah kereta.


KUANTAN - Akibat percayakan teman lelaki, seorang remaja perempuan berusia 19 tahun terpaksa melalui peristiwa hitam selama 12 hari dikurung dan dirogol oleh tujuh lelaki dalam sebuah rumah di sebuah taman di sini sebelum berjaya melarikan diri kelmarin.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Daerah, Deputi Supritendan Kamaruzzaman Jaafar berkata, remaja terbabit telah menerima tawaran teman lelakinya untuk menghantarnya pulang selepas menonton wayang di Kompleks Teruntum kira-kira pukul 11 malam 5 Jun lalu.

"Selepas selesai menonton wayang, remaja perempuan tersebut dipercayai telah menunggu bas di tempat menunggu bas di hadapan kompleks itu.

"Tiba-tiba, datang sebuah kereta yang dinaiki oleh teman lelakinya lalu menawarkan diri untuk menghantarnya pulang ke rumah kakaknya," kata beliau ketika ditemui pemberita di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan, di sini semalam.

Ketika dalam perjalanan, lelaki itu dipercayai tidak membawa remaja perempuan itu terus pulang ke rumah kakaknya, sebaliknya mengajak dia ke rumah abangnya.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0618&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...