Tuesday, August 11, 2009

Lari bogel 100 meter

GUA MUSANG: Remaja perempuan berusia 15 tahun yang parah dicurah cuka getah selain ditikam dengan pisau selepas dirogol bapa tirinya dalam kejadian di ladang getah Aring Enam, kelmarin, dikatakan terpaksa berjalan dalam keadaan bogel sejauh 100 meter sebelum diselamatkan anggota polis.

Pelajar tingkatan tiga Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bandar Ciku itu turut meraung kesakitan dengan wajahnya parah terkena cuka getah manakala badannya berlumuran darah sebelum dikejarkan ke Klinik Kesihatan Aring Satu untuk menerima rawatan.


Rakan suspek, Suhaimi Che Salleh, 37, berkata dia melihat gadis itu lari dalam keadaan bogel kerana pakaiannya rosak terkena cuka getah dicurah bapa tirinya.

Menurutnya, dia bergegas ke ladang getah berkenaan selepas menerima panggilan telefon daripada seorang rakan lain memaklumkan suspek maut selepas terminum cuka getah.

“Sebaik tiba bersama seorang rakan kira-kira jam 1.45 tengah hari, saya mendapati suspek terbaring kaku berhampiran sebuah kolam kecil dengan mulut berbuih,” katanya.

Menurutnya, ketika tiba di tempat kejadian, mangsa sudah diselamatkan anggota polis dan penduduk yang kemudian membawanya ke klinik berhampiran untuk rawatan kecemasan.

“Saya terpaksa mengusung suspek ke Klinik Kesihatan Aring, tetapi sudah meninggal dunia,” katanya.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Tuesday/Setempat/20090811070053/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...