Wednesday, October 6, 2010

Didakwa perkosa remaja lari rumah

2010/10/05

GEORGETOWN: Selepas seorang pengawal keselamatan dari Kampung Gajah, Perak, didakwa atas kesalahan melakukan persetubuhan luar tabii terhadap seorang gadis berusia 14 tahun pada 28 September lalu, seorang lagi rakannya didakwa di Mahkamah Sesyen semalam atas kesalahan merogol.

Dua pengawal keselamatan itu adalah suspek yang ditemui bersama pasangan kembar serta seorang lagi remaja perempuan iaitu teman sebaya mereka yang dilaporkan tidak pulang ke rumah selepas keluar beraya pada 11 September di pekan Kampar, Perak dan mereka ditemui, di sini pada 21 September lalu.

Kedua-dua suspek ditemui bersama mangsa di sebuah rumah pangsa di Taman Green Garden, Paya Terubong kira-kira jam 8 pagi.


Tertuduh, Shahrizan Zakaria, 19, dari Sungai Nibong Setia, Kota Setia Perak didakwa atas tiga pertuduhan merogol seorang remaja perempuan berusia 14 tahun pada masa berlainan iaitu pertuduhan pertama mangsa dirogol antara jam 5 petang hingga 6 petang di dalam bilik bernombor 14, Mallog Budget Hotel, Lorong Muda pada 17 September lalu.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Didakwaperkosaremajalarirumah/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...