Wednesday, November 5, 2008

Pelajar trauma klip video aksi lucah tersebar

KUALA LUMPUR: Seorang pelajar sebuah kolej swasta di Jalan Danau Kota, dekat sini, kini trauma selepas klip video lucahnya tersebar kepada rakan-rakannya.

Aksi lucah pelajar berumur 18 tahun yang sedang tidur itu dipercayai dirakam oleh rakan serumahnya di sebuah asrama di Wangsa Maju.

Mangsa hanya menyedari gambar lucahnya dirakam jam 8.25 malam, 31 Oktober lalu selepas rakan mengajaknya melihat 'sesuatu' di dalam telefon bimbit seorang lagi rakannya.

Sejurus kemudian, mangsa yang berasal dari Bandar Sri Jempol, Negeri Sembilan itu bertanya kepada rakannya, benarkah mereka merakam aksi lucahnya dan kesemua mereka ketawakannya.


Difahamkan rakaman aksi lucah ketika mangsa sedang tidur itu dirakam seorang rakan sekolej bersama lima lagi rakan, kononnya untuk `mengenakannya'.


Takut aksi itu tersebar dan malu, mangsa membuat satu aduan polis di Balai Polis Setapak Isnin lalu selain membuat tuntutan saman malu ke atas keenam rakannya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaran Pagan, berkata, sebaik menerima aduan, polis memanggil kesemua rakan mangsa untuk mengetahui perkara sebenar berhubung kejadian itu.

Menurutnya, siasatan mendapati rakaman itu tidak disebarkan dan kesemua mereka (rakan mangsa) sudah memadamkan rakaman terbabit dari telefon bimbit.

“Kes ini dianggap selesai dan tiada unsur jenayah berlaku. Saya difahamkan hanya seorang saja merakamnya dan yang lain hanya menonton saja.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Wednesday/Setempat/20081105095045/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...