Monday, November 17, 2008

Hilang dendam bertukar ghairah


Oleh Salman Hamat
salman@hmetro.com.my



KUALA LUMPUR: “Kerana abang saya jadi begini, kata seorang lelaki bernafsu songsang yang mendakwa abang kandung meliwatnya sebagai punca dia terjerumus ke lebah maksiat itu.

Lebih mengejutkan menurutnya, kejadian yang berlaku hampir 20 tahun lalu itu banyak mengubahnya sehingga menyebabkan dia ketagih melakukan hubungan sejenis.

Dia yang enggan dikenali, berkata pada mulanya dia menyimpan perasaan dendam setiap kali diperlakukan sedemikian oleh abang kandungnya.

Bagaimanapun, semuanya berubah apabila setelah beberapa lama menjadi tempat pemuas nafsu, dia kemudian berasa seronok dan menikmati kepuasan serta ghairah setiap kali melakukan hubungan itu.

Dia yang kini berusia awal 30-an, turut mendakwa diperlakukan sedemikian oleh abangnya sejak dia di sekolah rendah ketika berusia 10 tahun.

“Amat kotor apabila beberapa kali abang memaksa saya meminum air kencingnya, semata-mata untuk memuaskan nafsu, tapi apa daya sebagai adik saya terpaksa menuruti kehendaknya.

“Dia meminta saya berbuat demikian setiap kali selepas menonton filem lucah. Kerana ghairah dan ingin meniru aksi lucah ditonton saya menjadi mangsanya,”
katanya.

Bukan hanya menjadi mangsa tidak bertanggungjawab abang sendiri, dia juga mengaku dikongsi beberapa lagi ahli keluarga terdekatnya.

Rahsia penderitaan yang mengubah perlakuan mangsa itu daripada lelaki normal kepada bernafsu songsang itu terbongkar selepas dia ditahan ketika sedang asyik melayan pasangannya dalam tandas sebuah pusat kraftangan terkenal di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam, 3 petang itu dia yang leka bermadu asmara dalam sebuah tandas ditahan pengawal keselamatan selepas didapati melakukan perkara sumbang itu.

Menurut, jurucakap pusat terbabit, ketika di soal siasat, lelaki yang dikatakan baru pulang dari Tanah Suci selepas menunaikan ibadah umrah itu hampir pengsan ketika diminta menterjemahkan maksud kalimah ‘syahadah’ dalam Bahasa Melayu.

“Kami menghubungi ahli keluarganya untuk memaklumkan kelakuan tidak bermoral lelaki itu dan kakaknya tergamam seketika dan tidak percaya dengan apa yang didengarnya.

“Apa tidaknya, dia memberitahu lelaki terbabit dikatakan baru saja pulang menunaikan umrah beberapa bulan lalu dan agak sukar untuk mempercayai perlakuannya itu,”
katanya.

Selain itu, lelaki terbabit dikatakan hampir pitam apabila diminta menterjemahkan maksud kalimah ‘Syahadah’ dalam bahasa Melayu.

“Suruh mengucap dia pandai tapi bila kami minta dia terjemah dalam bahasa Melayu dia terus terketar-ketar dan hampir pitam,” katanya.

Ketika ditanya tujuannya datang ke pusat berkenaan, lelaki itu mengaku dia mencari pasangan untuk memuaskan nafsu.

Dia bagaimanapun dibebaskan selepas diberi amaran keras agar tidak mengulangi perlakuan tidak bermoral itu.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Monday/Setempat/20081117094608/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...