Saturday, December 27, 2008

Padah gila isteri orang


Oleh Riadz Radzi


BUKIT KAYU HITAM: Gara-gara bermain cinta dengan isteri orang, seorang lelaki parah dibelasah suami dan adik lelaki wanita terbabit di kuarters kelab golf, dekat sini, Rabu lalu.

Dalam kejadian jam 10 pagi itu, mangsa berusia 20-an, parah di kepala selepas dipercayai dipukul dengan objek keras oleh dua lelaki terbabit di rumah mereka.

Difahamkan, wanita berusia 20-an itu menjalin hubungan sulit dengan mangsa sejak beberapa bulan lalu.

Menurut sumber, suami wanita berkenaan berusia 30-an dikatakan mula mengesyaki perbuatan curang isterinya lalu memasang perangkap bersama adik wanita terbabit.

“Pada hari kejadian, suaminya pura-pura keluar bekerja sebelum kembali semula ke rumah bersama adik iparnya.

“Dia amat terkejut apabila mendapati isterinya bersama lelaki lain dalam keadaan bogel dipercayai melakukan hubungan seks di sebuah bilik di rumah itu,” katanya.

Difahamkan, akibat berang dengan tindakan itu, mereka dipercayai membelasah mangsa menyebabkannya parah di kepala dipercayai dihentak dengan objek keras.

Jiran yang terkejut dengan kejadian itu kemudian menghubungi ambulans sebelum mangsa dibawa ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), Alor Star.

Mangsa yang parah kini dirawat di Unit Rawatan Rapi (ICU), hospital berkenaan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Superintendan Sawaludin Hamenudin ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian terbabit.

“Kita sudah mengambil keterangan daripada dua lelaki itu dan masih menjalankan siasatan,” katanya enggan mengulas lanjut.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Saturday/Setempat/20081227101917/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...