Sunday, February 22, 2009

Wajah Rihanna dibelasah disiar

Wajah Rihanna dibelasah disiar


Wajah Rihanna sebelum dibelasah.



GAMBAR menunjukkan wajah Rihanna yang bengkak.



BROWN


LOS ANGELES - Laman web hiburan TMZ kelmarin menyiarkan sekeping gambar yang menunjukkan kecederaan yang dialami oleh penyanyi Rihanna akibat dibelasah teman lelakinya, Chris Brown.

Imej tersebut menunjukkan kesan lebam pada kening Rihanna, kesan calar pada dagu, bahagian bibir dan mukanya yang bengkak.

Laman web itu tidak menyatakan bagaimana ia memperoleh gambar, tarikh ia dirakam atau pengirimnya.

Beberapa jam selepas foto itu disiarkan, Jabatan Polis Los Angeles (LAPD) melancarkan siasatan dalaman dan meminta bantuan orang awam untuk mengesan dalang penyebaran foto tersebut.

Satu siaran akhbar polis menyatakan imej itu dipercayai dirakam ketika siasatan keganasan rumah tangga pasangan itu dilakukan.

Menurut siaran itu, penyebaran foto tersebut sebagai satu kesalahan tatatertib yang serius.

Seorang pegawai polis LAPD, Jason Lee ketika mengulas isu itu berkata, pihaknya tidak menyiarkan gambar yang dijadikan bukti.

Sementara itu, seorang jurucakap pejabat pendakwa raya berkata, semua bukti terhadap kes tersebut masih berada dalam pentadbiran pihak polis.

Brown ditahan pada 8 Februari lalu sebelum dibebaskan dengan ikat jamin kerana mengeluarkan ancaman berunsur jenayah terhadap seorang wanita. - AP

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0221&pub=Kosmo&sec=Dunia&pg=du_10.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...