Friday, July 30, 2010

Rahsia suami kantoi

Oleh Salman Hamat dan Muhd Nur Hafidz Nordin
am@hmetro.com.my
2010/07/29

JOHOR BAHRU: Seorang isteri terkejut besar selepas mengetahui rahsia suaminya menjadi pengunjung setia ‘Rumah Kuning’ iaitu sarang pelacuran bagi kelas bawahan.

Sarang pelacuran berkenaan yang tersorok di sebuah kawasan perumahan di pinggir bandar raya ini hanya boleh diakses melalui tempahan istimewa telefon.


Selain itu, sarang pelacuran itu hanya mempunyai satu jalan keluar masuk menjadikan ia kubu paling selamat bagi mereka yang gemar menikmati tubuh montok pelacur warga Indonesia.


Kegiatan tidak bermoral pengusaha Rumah Kuning yang menjadi ‘resort’ lelaki hidung belang itu dibongkar seorang wanita yang berang selepas mengetahui suaminya menghabiskan hasil perniagaan mereka untuk mendapatkan layanan istimewa wanita asing terbabit.


Pendedahan itu bermula apabila wanita yang mahu dikenali sebagai Rashidah, 28, itu curiga dengan sikap suaminya yang cukup liat dan kerap menghilangkan diri ketika diminta menjaga premis menjual barangan am milik mereka.


Menerusi bantuan rakan, Rashidah mengintip pergerakan suaminya sebelum mendapati lelaki itu sering berkunjung ke sebuah kediaman di satu kawasan perumahan.


“Sebelum tembelangnya pecah, saya pernah beberapa kali bertanyakan hal itu padanya. Bagaimanapun dia enggan mengaku dan menyatakan dia sebenarnya melepak dengan rakan untuk menghilangkan rasa bosan.


“Saya turut menelefon suami ketika giliran menjaga kedai, tetapi ada masanya tidak berjawab dan selepas beberapa kali mencuba suami akan menjawab dan memberi alasan berada dalam tandas atau memutuskan perbualan kononnya tiada liputan,” katanya ketika ditemui di bandar raya ini.


Tidak tahan dengan sikap suaminya yang kaki kelentong itu, Rashidah mendesak lelaki itu menceritakan perkara sebenar sebelum mengaku pernah beberapa kali mengunjungi pusat pelacuran itu.


“Selepas didesak dia mengaku sering melanggan wanita dengan menggunakan hasil jualan di kedai kami.


“Ketika itu, hanya Tuhan yang tahu betapa hancurnya perasaan saya apabila suami tergamak melakukan perkara seperti itu.

“Tidak cukup pengakuan itu, dia membawa saya ke pusat pelacuran terbabit dan melihat sendiri keadaan dalam rumah berkenaan serta wanita pernah dilanggan suami. Namun, apa boleh buat, perkara ini sudah berlalu,” katanya yang masih bersabar dengan suami mengenangkan anak mereka baru berusia tiga tahun memerlukan seorang ayah.


Mengikut pengakuan daripada suaminya, Rashidah berkata, pusat terbabit bukan boleh dikunjungi sembarangan orang dan hanya mereka tertentu saja boleh masuk untuk melanggan.


“Tahap keselamatan ketat, jika ada orang luar yang ingin masuk penjaga pusat terbabit akan meminta mereka memberikan nombor telefon rakan atau kenalan yang pernah mendapatkan perkhidmatan di situ.


“Nombor diberikan akan dihubungi untuk mendapatkan pengesahan sebelum dibenarkan masuk,”
katanya.

Bukan hanya mendapat layanan istimewa daripada gadis berkenaan, dia mendakwa pelanggan kebiasaannya terdiri daripada warga asing yang hanya dikenakan bayaran RM50 untuk melampiaskan nafsu di bilik yang dilengkapi katil, kipas dan bilik air.


Tinjauan semula Harian Metro ke Rumah Kuning mendapati lokasinya tersorok dan jauh dari jalan besar menjadikannya kubu ampuh bagi mereka yang inginkan belaian manja gadis warga asing tanpa risau diserbu pihak berkuasa.


Jika dilihat dari luar, orang ramai yang lalu lalang pasti tidak menyedari kegiatan maksiat di dalamnya berikutan persekitaran seperti rumah kampung didiami keluarga.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Rahsiasuamikantoi/Article

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...