Thursday, November 27, 2008

Hubungan ‘istimewa’

Oleh Hadzlihady Hassan
hadzlihady@hmetro.com.my


AMPANG JAYA: Keresahan hati ibu yang hairan anaknya sering pulang lewat dari sekolah akhirnya membongkar rahsia murid berusia 12 tahun itu menjalin hubungan songsang bersama rakan perempuan.

Ibu kanak-kanak terbabit dikatakan menunggu anaknya itu di sekolah pada Jumaat terakhir sebelum cuti sekolah selepas tidak berpuas hati anak gadisnya kerap pulang lewat tanpa sebarang alasan seminggu sebelum itu.

Wanita itu yang mengesyaki anaknya kmenyembunyikan sesuatu rahsia menunggu murid berkenaan di sekolahnya di kawasan Hulu Kelang.

Namun, selepas beberapa lama menunggu kanak-kanak berkenaan belum keluar dari perkarangan sekolah membuatkan wanita itu melilau mencari anaknya dalam kawasan bangunan terbabit.

Difahamkan, selepas beberapa lama mencari, kanak-kanak terbabit ditemui ibunya dalam tandas sekolah itu bersama seorang rakan sebaya dalam keadaan mencurigakan.

Sejurus menemui anaknya itu, wanita berkenaan terus membawa kanak-kanak terbabit pulang dan bertanyakan apa yang dilakukannya dalam tandas bersama rakan.

Menurut sumber, selepas didesak kanak-kanak terbabit menceritakan dia bersama rakannya melakukan aksi menjijikkan ketika dalam tandas dan sering pulang lewat selama ini kerana mahu melempiaskan nafsu masing-masing selepas tamat sesi persekolahan.

“Wanita terbabit terkejut mendengar pengakuan anaknya sebelum membuat laporan polis.

“Dia tidak menyangka anaknya melakukan perbuatan terkutuk itu memandangkan usia yang masih muda dan kerana berang perbuatan anaknya, wanita itu membuat laporan polis,”
katanya.

Sumber itu berkata, dalam kes terbabit polis hanya mampu menasihati dua murid berkenaan memandangkan mereka bawah umur.

“Kita juga ingin menasihati setiap ibu bapa memantau pergerakan anak terutama ketika musim cuti persekolahan ini,” katanya lagi.

Difahamkan, perbuatan mereka itu tidak diketahui pihak sekolah, namun beberapa rakan sekelas mengesyaki dua rakan terbabit mempunyai hubungan ‘istimewa’ kerana keintiman mereka di sekolah.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abd Jalil Hassan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan berhubung kes berkenaan, namun enggan mengulas lanjut.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Thursday/Setempat/20081127090829/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...