Saturday, December 20, 2008

Pesta seks rumah datuk


Oleh Ibrahim Isa
ibrahim@hmetro.com.my




JOHOR BAHRU: Seorang remaja perempuan berusia 14 tahun dipercayai mempelawa teman lelaki dan tiga pasangan sebaya lain datang ke rumah datuknya di Muar, dipercayai untuk berpesta seks ketika warga emas itu menjalani rawatan di sebuah hospital di Kuala Lumpur.

Penduduk kampung mulanya menasihatkan empat pasangan itu supaya pulang ke rumah masing-masing selepas menyedari mereka seolah-olah mencari ‘port’ untuk memadu kasih.

Apa yang mengejutkan, dua daripada pasangan itu termasuk remaja berkenaan bertindak biadab apabila tidak mengendahkan amaran penduduk.

Dua lagi pasangan pula beredar dari rumah itu kerana khuatir ditangkap khalwat.


Sikap kurang ajar kumpulan remaja berkenaan yang membelakangkan agama dan hukum menyebabkan penduduk hilang sabar lalu mengepung sebelum menyerbu rumah berkenaan, tengah hari kelmarin.


Sumber memberitahu Harian Metro, kira-kira 10 penduduk yang menyerbu rumah itu mendapati ada dua pasangan dalam rumah berkenaan membabitkan dua remaja perempuan berusia 14 tahun, seorang daripadanya cucu pemilik rumah itu.

Teman lelakinya juga berusia 14 tahun dan seorang lagi remaja lelaki berusia 17 tahun yang tidak bersekolah.

“Ada antara remaja berkenaan tidak berpakaian dan mereka baru terjaga daripada tidur selepas dikejutkan penduduk.

“Pemeriksaan dalam rumah itu pula mendapati terdapat cakera video digital (DVD) lucah dalam pemain DVD selain ubat batuk di sebuah bilik,” katanya.

Menurutnya, penduduk menghubungi Jabatan Agama Johor (JAJ) Muar untuk mengambil tindakan susulan berikutan penangkapan itu.

Dia berkata, pada sebelah malam sebelum tangkapan dilakukan, penduduk pergi ke rumah berkenaan apabila menyedari ada empat pasangan di dalamnya.

“Ketika itu, mereka hanya memberi amaran dan menyuruh semua remaja berkenaan dari kampung sama supaya pulang ke rumah masing-masing.

“Malangnya, amaran yang diberikan itu tidak diendahkan menyebabkan penduduk mengepung rumah itu dan menahan semua remaja yang ada.

“Kebanyakan penduduk tahu, datuk remaja dengan ditemani ahli keluarganya pergi ke Kuala Lumpur untuk menjalani rawatan.

“Namun, remaja itu pulang sendirian sebelum membawa rakan dan teman lelaki masing-masing tidur di rumahnya.

“Empat remaja itu kini ditahan di Balai Polis Muar sebelum dibawa ke pejabat JAJ (semalam) bagi membantu siasatan,” katanya.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Saturday/Setempat/20081220113855/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...