Tuesday, January 13, 2009

AbangZin terlampau


Oleh Salman Hamat dan Md Fuzi Lateh



TAK MALU...gambar lucah AbangZin yang dimuatkan
dalam blognya.



KUALA LUMPUR: Rosak akhlak, itulah yang sesuai untuk menggambarkan kegilaan seorang blogger yang memperkenalkan diri sebagai AbangZin dan menggunakan laman sembang blognya untuk mempelawa lebih ramai golongan bernafsu songsang melakukan hubungan sejenis yang jelas bertentangan dengan akidah Islam.

Malah, laman blog yang sudah wujud sejak 2006 itu turut memaparkan gambar lucah dan menjijikkan AbangZin, 43, yang mendakwa berasal dari Johor.

Sebagai daya penarik lain, dia turut mengedarkan rakaman aksi lucah peribadinya ketika membuat hubungan seks songsang bersama puluhan pelanggan yang pernah mendapatkan khidmat seks daripadanya.

Penelitian dijalankan wartawan Harian Metro mendapati terdapat hampir 36 siri rakaman aksi lucah berkenaan yang dijual kepada individu berminat dalam bentuk cakera padat video (VCD) dan diiklankan di laman blog sama serta dijaja pada harga RM20 sekeping.

Dipercayai semua siri rakaman itu koleksi peribadi lelaki berkenaan sejak beberapa tahun lalu.

Pelanggan yang berminat mendapatkan VCD itu boleh membuat bayaran melalui akaun bank diberikan dan VCD berkenaan akan dihantar menggunakan khidmat pos ke alamat diberikan.

Difahamkan, semua proses rakaman, suntingan dan memasarkan VCD aksi lucah itu dilakukan sendiri olehnya tanpa bantuan orang lain.

Tanpa segan, golongan yang sering melayari laman blog itu turut bertukar-tukar gambar memberahikan masing-masing sebagai kenangan.

Wartawan Harian Metro turut menyamar sebagai lelaki gay yang berminat untuk mendapatkan khidmat seks serta VCD daripada lelaki terbabit menggunakan nombor telefon bimbit tertera pada laman blog berkenaan.

Untuk mengelak dirinya daripada terjerat, lelaki terbabit turut bertanyakan kod khas yang biasa digunakan golongan gay sebelum berbicara khidmat disediakan.

Berikut rakaman perbualan antara wartawan Harian Metro dan AbangZin selepas meyakinkannya pemanggil adalah seorang lelaki gay.

Wartawan: Boleh bercakap dengan Abangzin, saya Eddy dari Kuala Lumpur berminat langgan khidmat AbangZin.

AbangZin: Awak jenis ‘top’ ke ‘bottom’

Wartawan: Saya dua-dua boleh.

AbangZin: Kalau nak boleh, tapi kena top-up (tambah nilai telefon bimbit) dulu dan baru kita cakap pasal servis serta tempat nak jumpa.

Wartawan: Biasanya berapa nak kena top-up?

AbangZin: Tengok tempat dan lokasi hotel kita nak jumpa. Kalau dekat RM50 dah ok, tapi kalau jauh RM200.

Wartawan: Ok nanti saya akan telefon balik untuk tetapkan tarikh dan tempat kita akan jumpa.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Tuesday/Setempat/20090113090414/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...