Friday, September 5, 2008

Gadis hilang selepas memasuki tandas awam

Ditulis oleh Editor
Tuesday, 02 September 2008



KUALA TERENGGANU: Dia mulanya meminta kebenaran ibu untuk ke tandas di Perhentian Bas Majlis Bandaraya Kuala Terengganu (MBKT) sebelum menghilangkan diri sejak Sabtu lalu.


Manisah Mamat, 20, dari Kampung Kijing, Marang, disedari hilang oleh ibunya, Romah Sulong, 41, apabila anak gadisnya itu tidak keluar sebaik memasuki tandas wanita di perhentian bas berkenaan, kira-kira jam 11 pagi hari kejadian.


Menurut Romah, sebelum kejadian, dia dan anak tunggalnya itu pergi ke Pasar Besar Kedai Payang untuk membeli barang keperluan menyambut Ramadan dan apabila selesai membeli-belah, mereka ke perhentian berkenaan untuk menunggu bas pulang ke rumah.


“Ketika itu, dia memberitahu mahu ke tandas tetapi selepas menunggu agak lama dia tidak juga keluar, saya meninjau ke dalam tandas dan terkejut serta bingung apabila mendapati dia tiada.


“Sebelum itu, ada dua pemuda bergaduh berhampiran tandas berkenaan menyebabkan saya terleka dan tidak menyedari langsung kehilangannya itu,” katanya yang datang ke pejabat Harian Metro, semalam.


Menurutnya, dia sudah membuat aduan kehilangan itu di Ibu Pejabat Polis Dareah Marang sebelum membuat aduan sama di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu - MyMetro


http://buletinonline.net/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...