Wednesday, December 1, 2010

Isteri minta izin balik kampung kena belasah

KUALA LUMPUR: Hanya kerana meminta izin pulang menziarahi keluarganya di kampung, seorang wanita berusia 25 tahun cedera dibelasah suaminya di kediaman mereka di Ampang Permai, di sini, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 10.30 malam itu, mangsa memberitahu suaminya berusia 26 tahun untuk pulang ke kampungnya di Pahang bagi menziarahi keluarganya, namun ia menimbulkan kemarahan suspek menyebabkan berlaku pertengkaran.


Menurut sumber, pertengkaran berlaku lebih 10 minit sebelum suaminya hilang pertimbangan dan memukul mangsa.

“Mangsa mendakwa ditampar dan ditendang beberapa kali pada seluruh tubuh sehingga terjatuh. Mangsa berulang kali merayu supaya suaminya menghentikan perbuatannya itu.


“Suspek bagaimanapun, berhenti memukul mangsa selepas melihat isterinya terdiam. Lelaki terbabit yang panik segera memeriksa keadaan isterinya itu.


“Dia (suspek) meninggalkan rumah berkenaan selepas mendapati isterinya masih bernyawa dan hanya cedera ringan,” katanya.

Sumber berkata, mangsa kemudian bergegas ke Hospital Ampang (HA), di sini, untuk mendapatkan rawatan sebelum membuat laporan di Balai Polis Ampang mengenai insiden berkenaan.


http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Isterimintaizinbalikkampungkenabelasah/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...