Monday, December 13, 2010

Sumbat mayat dalam beg lepas kerat enam


PETUGAS HTAA mengusung mayat seorang wanita yang ditemui dikerat enam dekat Gohtong Jaya untuk dibedah siasat semalam.


KUALA LUMPUR - Penemuan sebelah kaki kiri dan tangan kanan berhampiran sebuah tokong Cina membongkar rahsia pembunuhan kejam apabila polis menemui mayat seorang wanita yang dikerat enam di Kilometer 2.3 jalan menghala ke Gohtong Jaya, Genting Highlands dekat sini kelmarin.

Ia terbongkar apabila orang awam yang melalui kawasan tersebut ternampak dua objek berkenaan pada pukul 4.30 petang sebelum memaklumkannya kepada polis. Dua anggota badan itu ditemui berhampiran antara satu sama lain.

Polis yang melakukan siasatan kemudian menemui satu bagasi yang tertutup rapat di dalam kawasan semak satu kilometer dari lokasi kaki kiri dan tangan kanan mangsa ditemui. Sebaik dibuka, pihak berkuasa itu ternampak badan dan kepala wanita yang telah dipotong.

Bagaimanapun, sehingga semalam, polis masih gagal menemui dua lagi anggota badan mangsa iaitu tangan kiri dan kaki kanan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Bentong, Deputi Supritendan Mohamad Mansor Mohamad Noor berkata, siasatan awal pihaknya percaya kesemua anggota badan yang dikerat itu milik mangsa yang sama.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=1213&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_04.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...