Sunday, November 23, 2008

Anak berhutang along, bapa terima ugutan

SELAYANG: Seorang warga emas mendakwa menerima ratusan panggilan misteri selain rumahnya disimbah cat merah dipercayai dilakukan along yang tidak berpuas hati selepas gagal mencari anaknya yang menghilangkan diri sejak awal bulan lalu.

Ng Swee Lin, 63, mendakwa, anak lelakinya, Kwang Chee Choon, 36, yang tinggal bersamanya di Kampung Indah, Selayang Baru di sini, dipercayai meminjam wang daripada along, bagaimanapun jumlahnya tidak diketahui.

“Pada 13 November lalu, rumah saya dibaling cat merah dipercayai dilakukan along yang gagal mencari anak saya.

“Esoknya saya menerima puluhan panggilan daripada beberapa lelaki, seorang daripadanya memperkenalkan diri sebagai Ah Chong memberitahu anaknya ada berhutang dengannya.


“Bagaimanapun, apabila saya tanya berapa jumlahnya, along terbabit enggan beritahu dan meminta saya berjaga-jaga,” katanya.


Mangsa membuat laporan di Balai Polis Selayang kerana bimbang dirinya diancam kumpulan along terbabit.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Saturday/Setempat/20081122095634/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...