Monday, February 28, 2011

Ruby dedah adegan lesbian

ROME: Remaja penari gelek yang menjadi tumpuan dalam skandal seks Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi mendedahkan bagaimana beberapa peragawati bogel melakukan aksi rutin lesbian semata-mata untuk Berlusconi.

Ruby Rubacuori ‘si pencuri hati’, 18, mendedahkan maklumat eksklusif kepada akhbar The Sun, semalam. Ruby memberitahu dia duduk hanya beberapa inci daripada Berlusconi ketika peragawati berkenaan melakukan perbuatan itu di hadapan mereka. Dia juga mendedahkan ada dua lagi wanita cantik yang mendampingi perdana menteri itu di bilik tidurnya apabila ‘sesi berseronok’ berakhir di tingkat bawah di vila milik Berlusconi.

Bagaimanapun, remaja yang berasal dari Maghribi itu mendakwa ketika Berlusconi mengunjungi biliknya pada lewat malam semasa dia menghadiri parti sek Bunga Bunga buat kali pertama tiada apa yang berlaku. Dia berkata, Berlusconi duduk di atas katilnya dan hanya berbual mengenai politik hingga jam 4 pagi.


Dalam satu acara Ruby adalah antara 30 gadis yang dijemput untuk makan malam bersama Berlusconi dan selepas itu mereka disarankan supaya ‘berparti’ di tingkat bawah di dewan tari-menari.

Ruby berkata: “Pada satu masa kami semua turun ke bawah selepas makan malam. Kemudian beberapa gadis mula menanggalkan pakaian dan menari mengikut rentak muzik.


“Saya mempersembahkan tarian gelek yang menghairahkan untuk perdana menteri itu. “Terdapat juga beberapa peragawati dan gadis panggung yang semuanya cantik-cantik belaka. Apabila malam semakin larut, sestengah daripada mereka sudah pun berbogel. Mereka kemudian menari secara mengghairahkan dengan aksi lesbian,” katanya.


Ruby menambah: “Saya duduk berhampiran Berlusconi dan rakannya. Mereka berdua saja lelaki di situ dan mereka kelihatan seronok.

“Apabila saya masuk ke bilik berdekatan dengan bilik tidur Berlusconi, saya nampak dua gadis berambut hitam masuk ke bilik tidur itu bersama perdana menteri terbabit,” katanya lagi.


Parti seks itu berlangsung di vila kediaman Berlusconi di Arcore, bandar di utara Itali yang digelar penduduk tempatan sebagai ‘Hardcore’ ekoran ramai wanita seksi menginap di situ.

Ruby atau nama sebenarnya, Karima el-Mahroug kini cukup popular di Itali selepas Berlusconi didakwa membayar untuk khidmat seks bersama remaja itu walaupun ketika itu dia berusia 17 tahun. - TS


http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Rubydedahadeganlesbian/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...