Monday, January 3, 2011

Syukur anak boleh sekolah

KUALA LUMPUR: “Alhamdulillah, anak saya dapat meneruskan persekolahan. Terima kasih kepada orang ramai dan Harian Metro,” kata Nur Aishah Abdullah, 44, seorang saudara baru yang mengalami kesempitan hidup akibat pelbagai faktor.

Dia yang juga anak bekas pemain bola sepak Selangor dan Malaysia era 1970-an mengalami kesempitan hidup akibat ditinggalkan suami sejak 10 tahun lalu, menghidap kanser darah dan jantung berlubang serta disisihkan adik-beradik selepas memeluk Islam.


Nur Aishah yang dihubungi semalam berkata, selepas kisahnya disiarkan akhbar ini Jumaat lalu, ada beberapa pihak yang menghubunginya dan menghulurkan bantuan. Katanya, dia hampir putus harap cara bagaimana nak dapatkan wang persekolahan lima anaknya, lebih-lebih lagi runsing kerana sewa rumahnya RM450 sebulan hampir setahun tidak dijelaskan.

Orang ramai ingin menyalurkan bantuan, boleh menyumbang menerusi akaun Bank Simpanan Nasional (BSN) Nur Aishah dengan nombor akaun 14100-29- 00016565-3. Nur Aishah boleh dihubungi di talian 017-6805876.


http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Syukuranakbolehsekolah/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...