Thursday, December 9, 2010

Majikan cemburu punca dibunuh


PEMBANTU rumah warga Indonesia dibawa keluar setelah diperintah ditahan reman di Mahkamah Majistret Pasir Mas semalam.


PASIR MAS – Polis percaya perasaan cemburu majikan terhadap pembantu rumahnya, seorang warga Indonesia menyebabkan berlaku pergaduhan antara mereka sebelum mangsa dibunuh di rumahnya di Kampung Lubok Tapah di sini kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Kelantan, Senior Asisten Komisioner Mazlan Lazim berkata, mangsa, Yeap Seok Pen, 60, dipercayai mengesyaki pembantu rumahnya yang dikenali sebagai Faridah, 21, mempunyai hubungan sulit dengan suaminya yang berusia 64 tahun.

“Walaupun suspek sebelum ini dilihat malas bekerja, tetapi suami mangsa tetap memberi layanan baik dan mangsa cemburu dengan sikap suaminya itu,” katanya di sini semalam.Kosmo! semalam melaporkan seorang pembantu rumah warga Indonesia dipercayai membunuh majikannya, seorang warga emas sebelum melarikan diri di Kampung Lubok Tapah.

Menurutnya, sebelum kejadian, mangsa yang juga menghidap Parkinson dipercayai telah bertengkar mulut dengan pembantu rumahnya itu.

Tambahnya, suspek yang dipercayai tidak tahan dengan sikap mangsa lalu mengambil sebilah pisau dan menikam mangsa bertubi-tubi di muka.

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2010&dt=1209&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...