Wednesday, December 22, 2010

Pelajar kejururawatan ‘ghaib’ ikut teman lelaki

BATU PAHAT: Seorang pelajar kejururawatan di sebuah kolej di Kuala Lumpur tidak pulang ke asrama kolejnya di Wangsa Maju, Kuala Lumpur, selepas keluar makan makan bersama teman lelakinya, awal bulan ini.

Ibunya, Rosidah Abdullah, 46, berkata, berdasarkan maklumat rakan serumah, anaknya Rozalia Fatin Ainie Razali, 18, keluar bersama Faizal dengan menunggang motosikal pada 6 Disember lalu.


“Bagaimanapun, Fatin tidak kembali dan tiga hari kemudian, rakannya menghubungi kami.

“Kami terkejut kerana rakannya mengatakan Fatin tidak hadir kuliah,” katanya ditemui di rumahnya di Kampung Parit Bengkok, di sini, semalam.


Menurut Rosidah, suaminya, Razali Ahmad, 52, yang bergegas ke Kuala Lumpur, menghubungi penjaga asrama dikenali sebagai Suraya, tetapi wanita terbabit gagal memberikan kerjasama kerana menguruskan orang tuanya di hospital.


“Suraya memaklumkan suami boleh mendapatkan maklumat melalui penjaga pos asrama, tetapi dia juga tidak perasan kerana ramai penghuni keluar dan masuk.

“Bagaimanapun, keesokan harinya, iaitu pada 11 Disember, Fatin menghubungi kami melalui SMS menyatakan dia menghadiri kuliah dan akan menghubungi mereka malam itu,” katanya.


Bagaimanapun, Fatin gagal menghubungi keluarganya seperti dijanjikan dan laporan dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Batu Pahat, kelmarin.

Orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan Fatin diminta menghubungi talian 016-7450173, 017- 7149384 atau balai polis berhampiran.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Pelajarkejururawatan__8216_ghaib__8217_ikuttemanlelaki/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...