Friday, September 26, 2008

Orang yang sama Perangkap Hakim Mahkamah Syariah? - Part 2


Siapa IMRAN ABDULLAH?
Orang yang sama Perangkap Hakim Mahkamah Syariah? - Part 2

Oleh Reformis Melayu -Laman M@RHAENN

Dalam pendedahan pertama saya sebelum ini berkisar soal penglibatan BPR dan Pemimpin Umno bagi memerangkap Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Perak, seperti yang kita maklum Pengarah BPR Perak Shamsiah telah jelas terbukti seorang penyokong kuat UMNO, dalam pendedahan pertama juga kita dedahkan bagaimana mereka memerangkap Hakim Tinggi Mahkamah Syariah. dalam kita merungkai misteri siapa punya angkara dalam Konspirasi keatas Exco Perak dalam keadaan terdesak kerana mereka mahu merampas Perak sebelum 31 Ogos 2008 dan menjadikan kes ini sebagai bahan kempen menentang Anwar dii Permatang Pauh,kita akan menumpukan kepada watak utama dalam kes ini, iaitu Imran Bin Abdullah? siapa Imran Bin Abdullah? tahukah anda Imran Abdullah adalah orang yang sama memerangkap Hakim Mahkamah Syariah?

Hari ini kita telah dilaporkan oleh akhbar Utusan (Umno) seorang ahli PKR yang berakidahkan Umno membuat laporan kepada JAIP yang dia diperangkap oleh BPR, dan mengaku telah mengaku mengadakan hubungan seks dengan wanita cina, yang lebih bodohnya bila Ahli Parlimen Ampang dan Kapten Usaili mengekor budak ni membuat report ke Jabatan Agama Islam Perak. Samada dia di”sedekahkan” atau mencari perempuan cina tersebut dia tetap bersalah dibawah hokum Hudud. Malah mengadakan hubungan seks tersebut lebih terkutuk dari melakukan Rasuah, apapun dua pemimpin PKR tidak menyedari bahawa si Fairul Azrim ini juga adalag agen kepada agen BPR, dia pernah dikatakan sebagai Informer, begitu juga dengan seorang lagi pegawai PKNP, dialah antara sebab teori Projek 180juta dibangkitkan. MB Nizar tidak seharusnya orang begini bergayut dibawah pentadbiran Negeri Pakatan, malah tidak harus dekatpun dengan orang sebegini. Inilah padahnya.

Kita Tinggalkan cerita budak Fairul Azrim, sekarang kita lihat kembali siapa Imran Bin Abdullah, dalam laporan semalam sekali lagi nama Imran ini dikaitkan, dia bukan sahaja dibekal sebuah kereta Mercedes dan wang tunai tetapi bantuan dari segenap sudut bagi menjatuhkan Kerajaan Pakatan Perak, malah dia adalah agen khas BPR Putrajaya dan pemimpin Umno tingkat 4. jahat tidak jahat BPR di Malaysia ini, mereka sanggup menghidangkan dan menggunakan GRO Cina untuk kerja kerja memerangkap, apakah BPR Malaysia membenarkan warga cina berkerja sebagai GRO? Menggunakan GRO Cina seperti agensi ini berkomplot dengan tauke tauke kelab malam dan kongsi Gelap! Ya.. inilah pendedahan saya sebelum ini BPR Perak bersama pemimpin UMNO berkomplot memerangkap Hakim Tinggi Mahakamah Tinggi Syariah (lihat Video)menggunakan GRO, tuduhan yang dibuat juga melibatkan GRO. Maknanya sudah menjadi permainan BPR bekerja dengan pelacur untuk kerja jahat mereka. Apa sudah jafi dengan agensi ini?

Sekarang kita mengambil petikan pertuduhan ke atas Hakim Tinggi Mahakamh Syariah dari laman web Peguam Negara dan laman rasmi BPR, anda akan lihat kaitan Imran Abdullah adalah orang yang sama memerangkap Exco Kerajaan Negeri Perak.
---------------------------------------------------------

HAKIM
Tuan Tan Hooi Leng

Pendakwa
Dato’ Nordin Bin Hassan
Muhammad Bin Sinti


PEGUAM
En. Shan Theivinthiran

TARIKH PERTUDUHAN :


20 .11. 2007

TARIKH KEPUTUSAN :


PERTUDUHAN PERTAMA :

Bahawa kamu pada 15 Ogos 2007, jam lebih kurang 8.15 malam, di Restoran Wawa, Tambun, dalam daerah Kinta, dalam negeri Perak Darul Ridzuan, telah secara rasuah meminta bagi diri kamu suatu suapan, iaitu wang sebanyak RM3,000.00 daripada Mohamad Imran bin Abdullah, sebagai dorongan untuk kamu, seorang pegawai badan awam, iaitu seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah yang bertugas di Mahkamah Syariah Negeri Perak, melakukan suatu perkara yang dengannya badan awam itu terlibat, iaitu melepaskan wang ikat jamin kepada Yoong Hor Kit berhubung kes jenayah no. 08001-160-0315-2006, 08100-132-0001-2006, 08100-132-0012-2006, 08100-132-0013-2006 dan 08100-132-0015-2006, dan dengan demikian kamu telah melakukan suatu kesalahan di bawah seksyen 10(a)(bb) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama.


PERTUDUHAN KEDUA :

Bahawa kamu pada 6 September 2007, jam lebih kurang 3.25 petang, di dalam sebuah kereta bernombor pendaftaran BFN 9060 di tempat letak kereta di Taman D.R. Seenivasagam, Ipoh, dalam daerah Kinta, dalam negeri Perak Darul Ridzuan, sebagai seorang ejen Kerajaan Malaysia, iaitu seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah yang bertugas di Mahkamah Syariah Negeri Perak ,telah secara rasuah memperoleh untuk diri kamu suatu suapan, iaitu wang sebanyak RM3,000.00 daripada Mohamad Imran bin Abdullah, sebagai dorongan untuk kamu melakukan suatu perbuatan berhubung dengan hal-ehwal prinsipal kamu, iaitu melepaskan wang ikat jamin kepada Yoong Hor Kit berhubung kes jenayah no. 08001-160-0315-2006, 08100-132-0001-2006, 08100-132-0012-2006, 08100-132-0013-2006 dan 08100-132-0015-2006, dan dengan demikian kamu telah melakukan suatu kesalahan di bawah seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama.


PERTUDUHAN KETIGA :

Bahawa kamu pada 15 Ogos 2007, jam lebih kurang 8.30 malam, di Restoran Wawa, Tambun, dalam daerah Kinta, dalam negeri Perak, telah secara rasuah meminta bagi diri kamu satu suapan, iaitu wang sebanyak RM1,100 daripada Mohamad Imran bin Abdullah sebagai dorongan untuk kamu, seorang pegawai badan awam, iaitu seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah yang bertugas di Mahkamah Syariah Negeri Perak, melakukan suatu perkara yang dengannya badan awam itu terlibat, iaitu untuk membantu Mohamad Asri bin A. Bakar mendapatkan surat perintah kebenaran berkahwin bagi membenarkan Mohd Asri bin A. Bakar berkahwin dengan Nor Farihan binti Hassan tanpa melalui prosedur yang ditetapkan, dan dengan demikian kamu telah melakukan satu kesalahan di bawah seksyen 10(a)(bb) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama.

PERTUDUHAN KEEMPAT :

Bahawa kamu pada 17 Ogos 2007, jam lebih kurang 6.00 petang, di dalam sebuah kereta bernombor pendaftaran BFN 9060 di tepi Hotel Hill City, Ipoh, dalam daerah Kinta, dalam negeri Perak, sebagai ejen Kerajaan Negeri Perak, iaitu seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah yang bertugas di Mahkamah Syariah Negeri Perak, telah secara rasuah menyetuju-terima satu suapan, iaitu wang RM1,100.00 daripada Mohamad Imran bin Abdullah, sebagai dorongan untuk melakukan suatu perbuatan yang berhubung dengan hal ehwal prinsipal kamu, iaitu untuk mengeluarkan surat perintah kebenaran berkahwin kepada Mohd Asri bin A. Bakar bagi membenarkan Mohd Asri bin A. Bakar berkahwin dengan Nor Farihan binti Hassan tanpa melalui prosedur yang ditetapkan, dan dengan demikian kamu telah melakukan suatu kesalahan di bawah seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama.


PERTUDUHAN KELIMA :

Bahawa kamu pada 6 September 2007, jam lebih kurang 3.20 petang, di dalam sebuah kereta bernombor pendaftaran BFN 9060 di tempat letak kereta Taman D.R. Seenivasagam, dalam daerah Kinta, dalam negeri Perak, sebagai ejen Kerajaan Negeri Perak, iaitu seorang Hakim Mahkamah Tinggi Syariah yang bertugas di Mahkamah Syariah Negeri Perak, telah secara rasuah menyetuju-terima satu suapan, iaitu wang RM1,100.00 daripada Mohamad Imran bin Abdullah, sebagai dorongan untuk melakukan suatu perbuatan yang berhubung dengan hal ehwal prinsipal kamu, iaitu untuk mengeluarkan surat kebenaran berkahwin kepada Mohd Jefri Afandi bin Ahmad bagi membenarkan Mohd Jefri Afandi bin Ahmad berkahwin dengan Nur Liza bt Musa tanpa melalui prosedur yang ditetapkan, dan dengan demikian kamu telah melakukan suatu kesalahan di bawah seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama.

TARIKH BICARA :

31 Mac hingga 1 April 2008
--------------------------------------------------------------------------------

Kini anda boleh lihat bagaimana jijiknya BPR, mereka bukan sahaja berkomplot dengan Pemimpin UMNO, tetapi dengan tauke tauke kelab malam, mereka sanggup lakukan apa sahaja agar kehendak nafsu bos mereka di Putrajaya tercapai, Hamzah Zainuddin yang kini Timbalan Menteri perumahan sibuk berkempen sewaktu pilihanraya Permatang Pauh mahu menumbangkan Anwar dan dia sendiri terlibat dalam konspirasi Liwat 1998. sudah pasti Imran Abdullah kini menjadi perasuah no satu negara, selepas rasuah Hakim Mahkamah Syariah dia cuba Merasuah pula Exco Kerajaan Negeri Perak, nasiblah 2 Exco dan bekas adun Bota tidak menjejakkan kaki ke tempat persundalan yang diatur oleh Imran, kalau tidak mungkin Kerajaan Perak telah tumbang.

Diminta sesiapa yang mempunyai gambar dan maklumat berkenaan Mohamad Imran bin Abdullah, boleh segera mendedahkannya. kerana orang begini cukup bahaya kepada negara, mereka bukannya menjalankan tugas sebagai pegawai BPR, tetapi berkomplot dengan pemimpin UMNO dan tauke tauke kelab malam. permainan jahat golongan ini bukan baru kali ini sahaja, malah Kumpulan Al-maunah juga diperangkap dengan cara yang sama. agen ini(SB) dia akan lihat di mana kecenderungan anda?

Seks atau keganasan, kumpulan Al-maunah yang terkenal dengan aktiviti pertahanan diri telah dibekalkan dengan senjata di bukit kebun durian (bukan gunung) di Sauk, lalu mereka diperangkap, tujuan mereka adalah untuk latihan dan akhirnya cuba dituduh cuba menggulingkan YDP Agung. Atas sebab itu perbicaraan ini diklasifikasikan sebagai sulit(untuk menutup Konspirasi).tahun itu tujuannya adalah menjatuhkan PAS dengan kaitan militan. akhirnya mereka ini dihukum Mati, perancangnya terlepas. siapakah perancang Sandiwara Sauk? Najib? Benarkah Peristiwa Sauk ini adalah konspirasi dari Unit Cawangan Khas. kita akan dedahkan banyak lagi rekaan dan Fitnah Palsu yang telah dibuat kelompok pemerintah terutama Peristiwa Sauk. benarkah seorang saksi Jaffar ditangkap bersama (ahli Almaunah) mati dalam keadaan misteri, cerita ini telah didedahkan oleh bekas anggota Polis yang pernah terlibat dalam operasi ini.

Nantikan pendedahan seterusnya kejahatan BPR dan Polis di Malaysia..


"Kalau takut dengan risiko usah bicara soal perjuangan"

AYUH LAWAN AGENDA JAHAT UMNO!!
AWAN TETAP LAWAN

- Reformis Muda


26.09.2008

http://www.marhaen.org/v1/mar_a_reformismuda121.html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...