Wednesday, November 3, 2010

N45 Galas: TPM Yakin Perubahan Bakal Berlaku

Rabu November 3, 2010

GUA MUSANG: Tinggal kurang 12 jam sebelum proses berkempen tamat, Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin yakin rakyat di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas sudah bersedia untuk membuat perubahan demi masa depan mereka dengan mengundi Barisan Nasional (BN).

Beliau berkata, menerusi maklumat yang diperoleh, perubahan positif jelas berlaku hampir di kesemua 13 peti undi termasuk peti undi yang BN tewas pada pilihan raya umum 2008.

"Daripada zahir yang kita saksikan hampir di semua kawasan, saya pun dimaklumkan oleh Tengku Razaleigh (Hamzah) bahawa hampir semua peti-peti undi mendapat sambutan yang amat memberangsangkan.

"Malahan bagi peti-peti undi yang kita kalah dahulu, nampak perubahan yang jelas berlaku di bawah," katanya di sini, Rabu.

Bagaimanapun Muhyiddin berkata, keadaan sebenar tahap keyakinan dan sokongan rakyat terhadap BN hanya akan dapat diketahui esok.

"Harap suasana esok baik, kita berdoa selepas kita berusaha dengan tidak mengira penat lelah... tak cukup tidur dan dengan niat yang ikhlas untuk tolong rakyat, tuhan akan makbulkan," katanya.

Selain itu Muhyiddin turut berharap agar semua pengundi di DUN Galas keluar beramai-ramai bagi menunaikan tanggungjawab mereka memilih pemimpin dan parti yang terbukti berupaya membela nasib rakyat.

Pilihan raya kecil DUN Galas menyaksikan saingan dua penjuru antara Ab Aziz Yusoff daripada BN manakala PAS diwakili Dr Zulkefli Mohamed.

http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2010/11/3/mstar_berita/20101103160406&sec=mstar_berita

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...