Wednesday, July 6, 2011

MP Kapar beredar bila polis tak muncul

Hafiz Yatim
Jul 4, 11
9:24pm

Selepas menunggu selama satu jam 20 minit, ahli parlimen Kapar, S Manikavasagam meninggalkan Mahkamah Majistret Klang selepas pegawai polis yang memintanya datang ke mahkamah, tidak kelihatan.

Menurut peguam beliau, anggota polis yang mahu mendakwanya, sedang memohon arahan lanjut dari Putrajaya.

NONEManikavasagam berkata, beliau telah diberitahu oleh pihak polis supaya hadir untuk didakwa.

"Selepas menunggu satu dan setengah jam, pegawai yang meminta
saya hadir tidak kelihatan.

"Peguam saya yang berada di sini sejak jam 9 pagi telah bersiap sedia untuk membela saya tetapi mereka tidak datang, "katanya.

"Jika mereka mahu saya datang, saya akan datang tetapi bukan pada 10 Julai, kerana saya akan ke luar negara bersama dengan ahli parlimen lain dari BN dan Pakatan Rakyat atas jemputan sebuah NGO," katanya.

[Baca berita penuh]


http://malaysiakini.com/news/168909

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...