Wednesday, February 23, 2011

Ruby terima hadiah mahal dari Berlusconi

ROME: Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, menghadiahkan penari gelek bawah umur - digelar Ruby Si Pencuri Hati - pelbagai hadiah mahal dengan jumlah keseluruhan hampir RM1 juta.

Laporan media menyatakan, Ruby - atau nama sebenarnya Karima El-Mahroug - menerima dua jam tangan Rolex dan satu daripadanya bernilai RM221,425.


Turut dihadiahkan, satu selendang bulu bernilai RM73,805.

Berlusconi, 74, juga menghadiahkan Ruby, 18, satu rantai berlian bernilai RM59,048 buatan pengeluar barang kemas berpangkalan di Valenza.


Syarikat itu pernah menyediakan cincin kepada Berlusconi untuk dihadiahkan kepada 24 ahli Parlimen dan 13 senator wanita negara itu pada Krismas lalu.


Perdana menteri itu diarah hadir di mahkamah di Milan pada 6 April ini untuk menghadapi dakwaan mengadakan hubungan seks dengan pelacur remaja.

Dia juga dituduh menyalahgunakan kuasa bagi menekan polis membebaskan Ruby yang ditahan kerana disyaki mencuri pada Mei tahun lalu.


Tidak cukup dengan itu, Berlusconi turut berdepan dengan tiga pertuduhan lain kerana disyaki mengelak cukai serta terbabit dalam rasuah.

Ruby diperkenalkan kepada Berlusconi oleh seorang kawan rapatnya pada tahun lalu ketika mereka mengadakan pesta bogel ‘bunga bunga’ di vila mewah milik perdana menteri itu.


Pesta berkenaan turut dimeriahkan dengan kehadiran ramai wanita cantik dan pelacur.


Pendakwa Itali berkata, Berlusconi dan Ruby bertemu 15 kali, selain berbalas-balas mesej pesanan ringkas atau panggilan telefon sebanyak 67 kali.


Ruby menafikan pernah mengadakan hubungan seks dengan Berlusconi.


Ahli politik itu pula tetap mendakwa tidak pernah memberi serangan upah kepada penarik gelek berkenaan bagi melayan nafsunya. - DM

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/RubyterimahadiahmahaldariBerlusconi/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...