Sunday, November 14, 2010

Kowamas hulur RM30,000

ALOR SETAR: Pelbagai pihak tampil menghulurkan bantuan kepada mangsa banjir di Kedah dan Perlis termasuk Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (Kowamas) yang menyumbang RM30,000 kepada Tabung Bencana The New Straits Times Press (M) Bhd (NSTP)-Media Prima, semalam.

Pengurus Wilayah Utaranya, Faizul Mohamed Zawawi, berkata pihaknya terpanggil untuk membantu mangsa banjir kerana prihatin terhadap kesusahan dialami rakyat di kedua-dua negeri berkenaan.


“Sumbangan ini diharap dapat meringankan bebanan ditanggung mereka,” katanya ketika menyerahkan sumbangan kepada Pengarah Eksekutif Berita dan Operasi Editorial Media Prima, Datuk Ahmad A Talib, di sini, kelmarin.

Individu dan organisasi yang mahu membantu mangsa banjir boleh menyalurkan sumbangan kepada nombor akaun Maybank 5141-0532-0757 dengan nama Tabung Bencana NSTP-Media Prima atau dihantar ke Bahagian Kewangan NSTP, 31 Jalan Riong, 59100, Kuala Lumpur.


Ia juga boleh disalurkan melalui Maybank2u, pindahan dana di mesin juruwang automatik (ATM) dan Kawanku Phone Banking, mesin deposit tunai, mesin deposit cek dan kaunter Maybank.

http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/KowamashulurRM30_000/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...