Thursday, April 30, 2009

Cuba cabul rakan sekelas ikut aksi VCD

KUALA LUMPUR: Terangsang dengan aksi panas ditonton melalui rakaman video cakera padat (VCD) lucah, seorang murid perempuan cuba mencabul rakan sekelasnya sendiri dengan meniru aksi dipercayai dilihat dalam VCD berkenaan.

Sumber polis berkata, kejadian berlaku di sebuah sekolah di Kota Kemuning, Shah Alam apabila murid berusia 11 tahun itu menyelak skirt rakan sekelasnya sebelum bertindak cuba memasukkan tangan ke dalam seluar dalam mangsa menyebabkan mangsa terkejut dan melarikan diri.

“Mangsa yang tergamam dengan kejadian itu tidak memberitahu apa dialami kepada guru atau ibu bapanya sebaliknya terus pergi ke balai polis membuat laporan berhubung kejadian itu, Jumaat lalu.

“Siasatan polis percaya murid berkenaan mungkin pernah menonton VCD lucah dan cuba meniru pelakuan pelakon lucah dalam filem itu.

“Setakat ini, mangsa sudah dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk menjalani pemeriksaan doktor berhubung kejadian cabul berkenaan. Polis turut sudah mengambil keterangan murid terbabit untuk tujuan siasatan,” katanya.

Sementara itu dalam kes berasingan, seorang remaja perempuan berusia 14 tahun membuat laporan polis selepas mendakwa dicabul abang kandungnya yang mempunyai masalah mental.

Sumber berkata, mangsa mendakwa tinggal bersama abang dan ibunya saja di rumah selepas berlaku perceraian ibu bapanya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...