Thursday, January 22, 2009

Karnival Shell tawar hadiah RM2j


BERBALOI...Adrian menunjukkan barangan yang ditawarkan kepada pengguna dengan setiap pembelian kad Shell yang dijual.




PETALING JAYA: Shell Malaysia menawarkan hadiah bernilai lebih RM2 juta untuk dimenangi melalui penyertaan ‘Swipe, Pump and Win’ sehingga 23 Februari ini melalui Karnival Shell yang diadakan di seluruh negara.

Karnival Shell yang diadakan di The Curve Damansara selama tiga hari berakhir semalam mendapat sambutan menggalakkan daripada orang ramai yang berkunjung ke karnival berkenaan di samping berpeluang memenangi pelbagai hadiah menarik.

Ketua Pasukan karnival berkenaan, Adrian Chong, berkata objektif karnival itu bertujuan mempromosi kad Bonuslink dan Shell bagi menarik lebih ramai pengguna serta mendidik pengguna berjimat dengan penggunaan minyak syarikat berkenaan.

“Pengguna hanya perlu membeli kad Shell bernilai RM41.50 dan berpeluang memiliki hadiah sampingan yang istimewa iaitu kereta bond mini, pensel istimewa, pelekat kenderaan dan jumlah isian minyak bernilai RM36.

“Dengan menggunakan kad Bonuslink, pengguna hanya perlu mengisi RM30 minyak Shell Super bagi satu penyertaan, manakala tiga penyertaan berserta 300 mata ganjaran Bonuslink untuk setiap isian minyak Shell V-Power di mana-mana stesen minyak Shell di seluruh negara.

“Sebanyak 800 pemenang dipilih bagi setiap minggu dan berpeluang memenangi wang tunai berjumlah RM300 berserta 300 mata ganjaran Bonuslink,” katanya

Tambahnya lagi, sebanyak enam aktiviti permainan disediakan untuk pelanggan yang membeli kad Shell di samping memenangi pelbagai hadiah menarik seperti kereta mini Ferrari, cenderamata daripada Shell dan lain-lain lagi bagi setiap penyertaan,” katanya.

Antara aktiviti yang diadakan ialah Cash On Wheels, F1 Stimulator, Memory Car, Wii Challenge, Fuel Save Stimulator dan Fuel Save Tips.

Pengunjung karnival berkenaan, Hafizuddin Aziz, 21, berkata aktiviti yang pelbagai dan menarik disediakan penganjur menarik minatnya untuk menyertai karnival itu.

“Sebagai seorang remaja yang aktif, aktiviti yang disediakan membuatkan saya begitu teruja untuk menyertainya dan mendapat faedah begitu banyak dengan hanya mengeluarkan tidak sampai RM50,” katanya.

Pekerja swasta, Lee Chung Seng, 34, menggalakkan karnival berkenaan selalu diadakan di samping berpeluang mendapat hadiah menarik dan aktiviti diadakan sesuai untuk semua golongan.

http://www.hmetro.com.my/Current_News/myMetro/Monday/Setempat/20090119092307/Article/index_html

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...