Thursday, February 19, 2009

Aksi romen suami isteri


TIONG LAI membaca laporan Kosmo! mengenai perlakuan seks dalam bilik X-ray sebuah hospital selepas satu majlis di Pokok Sena, Kedah semalam.



KERATAN Kosmo! semalam.


KUALA LUMPUR - Pasangan yang terbabit dalam perlakuan seks di bilik X-ray sebuah hospital di ibu negara seperti yang didedahkan Kosmo!semalam dikatakan suami isteri.

Menurut sumber, wanita itu merupakan bekas kakitangan hospital berkenaan dan semasa perlakuan memalukan itu dirakamkan, dia berkhidmat dengan sebuah jabatan kerajaan.

Ketika aksi seks itu dirakamkan, lelaki berusia lingkungan 30-an dalam video itu datang ke tempat kerja isterinya yang berusia 26 tahun pada waktu malam.

Lelaki itu bekerja sebagai Mat Dispatch (penghantar surat).

Wanita itu dipercayai isteri kedua kepada lelaki tersebut. Difahamkan masa untuk mereka bersama begitu terhad dan kesempatan yang ada di bilik X-ray hospital digunakan sebaik mungkin untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai isteri.

"Video tersebut telah tersebar sejak November tahun lalu apabila rakaman itu jatuh ke tangan pihak tidak bertanggungjawab yang menyebarkannya di sebuah laman web.

"Ia dipercayai disebarkan selepas telefon bimbit wanita itu hilang. Wanita itu telah membuat laporan mengenai kehilangan gajet tersebut di Balai Polis Jinjang sekitar Oktober atau November tahun lalu,'' kata sumber itu di sini semalam.

Dalam laporan tersebut, wanita itu mendakwa dia bimbang koleksi gambar peribadinya yang terdapat dalam telefon bimbit itu akan disalahgunakan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.


http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2009&dt=0218&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_06.htm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...